• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کولیوند:داروهای خاص و کمیاب در داروخانه‌های هلال‌احمر ارائه می‌شود

  • کد خبر : 48667
  • 12 دی 1402 - 13:31
کولیوند:داروهای خاص و کمیاب در داروخانه‌های هلال‌احمر  ارائه می‌شود
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به ارائه داروهای خاص و کمیاب در داروخانه‌های هلال‌احمر، از فعالیت شبانه‌روزی داروخانه مرکزی این جمعیت در تهران خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، پیر حسین کولیوند در آئین افتتاح پروژه نوسازی و بهسازی داروخانه شبانه روزی هلال‌احمر اظهار کرد: فضای فیزیکی این داروخانه با توجه به تعدد مراجعه کنندگان، کافی نبود، اما هم‌اکنون بعد از بهسازی و نوسازی این داروخانه، افراد با رفاه و آسایش بیشتری از این داروخانه دارو دریافت می‌کنند.

وی افزود: داروهای خاص و کمیاب در داروخانه‌های هلال‌احمر موجود است و هر دارویی که در کشور کمیاب باشد، اگر به ما اعلام شود توانایی واردات آن را داریم، این داروخانه نیز به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است.

هلال احمر یار و یاور نظام سلامت است

مرضیه وحید دستجردی، وزیر اسبق بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مشاور رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز در این مراسم اظهار کرد: در داروخانه‌های هلال‌احمر خدمت‌رسانی بزرگی به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: هلال‌احمر در زمان جنگ و کرونا در کنار مردم بودند و هم‌اکنون نیز هلال‌احمر در نظام سلامت یار و یاور مردم است.

مشاور رئیس جمعیت هلال‌احمر گفت: امیدواریم وضعیت دارویی هلال‌احمر در استان‌ها بهبود پیدا کند و داروخانه‌های شبانه روزی هلال‌احمر را در استان‌ها هم داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=48667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.