• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نتایج انتخابات اتحادیه صنف نانوایان و قنادان شهرستان لنجان اعلام شد

  • کد خبر : 49287
  • 16 دی 1402 - 13:56
نتایج انتخابات اتحادیه صنف نانوایان و قنادان شهرستان لنجان اعلام شد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان گفت: انتخابات اتحادیهصنف نانوایان و قنادان شهرستان لنجان برگزار و اعضای اتحادیه هیئت‌مدیره جدید و بازرس را انتخاب کردند.

حسین طرفی در گفتگو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به برگزاری نوبت دوم انتخابات هیئت مدیره و بازرسان اتحادیه صنف نانوایان و قنادان شهرستان لنجان، اظهار کرد: انتخابات اتحادیه صنف نانوایان و قنادان شهرستان لنجان مطابق قانون نظام صنفی پس از طی مراحلی چون فراخوان ثبت نام داوطلبان حضور در هیئت مدیره، بررسی صلاحیت فردی توسط اعضا کمیته تطبیق شرایط انتخابات و فراخوان برگزاری انتخابات به اعضا تحت پوشش اتحادیه با انتشار آگهی در روزنامه‌های محلی، پیامک و غیره برگزار شد.

وی افزود: انتخابات اتحادیه صنف نانوایان و قنادان شهرستان لنجان از ساعت ۸:۳۰ روز شنبه شانزدهم دی ماه آغاز و تا ساعت ۱۲:۰۰ ادامه داشت که در نهایت با شمارش آرا نتیجه انتخابات مشخص شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان تصریح کرد: از ۵۷۴ عضو واجد شرایط شرکت در این انتخابات، ۲۰۷ نفر در این دوره شرکت کردند.
وی ادامه داد: از کل تعرفه‌های مأخوذه در انتخابات ۲۰۱ تعرفه صحیح و ۶ رأی سفید وجود داشت و براین اساس یونس رمضانی چم علیشاهی با ۱۰۸ رأی به عنوان رئیس، غلامرضا عابدینی چمگردانی با ۶۷ رأی نایب رئیس اول، مهدی براتی زانیانی با ۶۴ رأی نایب رئیس دوم، قاسم توانگر ریزی با ۶۰ رأی دبیر اتحادیه، محمد غلامی سده با ۴۳ رأی خزانه دار، کیوان غلامیان ورنامخواستی با ۲۷ رأی عضو علی البدل اول و رضا آذرنیا با ۲۰ رأی عضو علی البدل دوم انتخاب شدند.

طُرفی اضافه کرد: در صندوق اخذ رأی بازرس اتحادیه نیز با تعداد ۲۰۷ رأی مأخوذه تعداد ۱۴۵ رأی صحیح و ۶۲ رأی سفید به ثبت رسیده است که ندا نعمتی با ۹۱ رأی به عنوان بازرس اصلی و محسن پولادی باغبادرانی با ۴۵ رأی به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

وی عنوان کرد: مطابق قانون برگزاری انتخابات هیئت مدیره و بازرس اتحادیه‌های صنفی، افراد کاندید در انتخابات چنانچه اعتراضی به روند برگزاری آن دارند می‌توانند ظرف مدت ۷۲ ساعت با ارائه مدارک و مستندات به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و هیئت اجرایی مستقر در این اداره اعتراض خود را ابلاغ کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان لنجان خاطر نشان کرد: چنانچه بعد از ۷۲ ساعت اعتراضی در خصوص روند برگزاری انتخابات اتحادیه صنف فناوری ارتباطات و فرهنگی و هنری شهرستان لنجان وجود نداشت اعتبار نامه اعضا صادر خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=49287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.