• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

صلاحیت ۳۰ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در لنجان تایید شد

  • کد خبر : 49406
  • 17 دی 1402 - 10:27
صلاحیت ۳۰ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در لنجان تایید شد
فرماندار شهرستان لنجان گفت: با اتمام بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در هیئت‌های نظارت در مجموع ۳۰ داوطلب در شهرستان لنجان تأیید صلاحیت شدند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی امروز یکشنبه _هفدهم دی ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانبندی نظر در مورد داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمانداری‌های حوزه‌های مراکز انتخابیه ابلاغ و در آن نظر تأیید، عدم تأیید یا عدم احراز اعلام شد.

وی افزود: با اتمام بررسی صلاحیت داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای در هیئت‌های نظارت در مجموع ۳۰ داوطلب در شهرستان لنجان تأیید صلاحیت شدند.

فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به اعلام وضعیت رسیدگی به صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنجان، تصریح کرد: از ۷:۰۰ صبح روز جمعه، پانزدهم دی نتایج به تمام داوطلبانی که تأیید، عدم تأیید و عدم احراز شده و یا کسانی که فاقد شرایط ثبت نام بوده‌اند وضعیت رسیدگی به صلاحیتشان به صورت مکتوب و حضوری ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: از امروز ۱۷ دی ماه لغایت ۱۹ دی بر اساس جدول زمان بندی به مدت سه روز داوطلبانی که عدم احراز یا عدم تأیید دریافت کرده‌اند بر اساس بند ب ماده ۶۳ قانون می‌توانند اعتراض خود نسبت به عدم احراز یا تأیید را از طریق درگاه الکترونیکی شورای نگهبان به نشانی https://davtalab.shora-gc.ir ارائه دهند.

محمدی ادامه داد: همانطور که قبلاً نیز به مردم شریف شهرستان لنجان اعلام کردیم تمام فرایندهای انتخاباتی طبق تقویم و جدول زمانبندی در حال پیگیری بوده و در حال حاضر هیأت اجرایی شهرستان در مرحله تعیین عوامل اجرایی شعب اخذ و رأی همچنین تعیین نمایندگان فرماندار قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: پوشش ارتباطی شعب به صورت شعبه به شعبه رصد و پس از تأیید به عنوان شعبه قطعی اعلام شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=49406

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.