• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

انهدام باند ۵ نفره سارقان در مسکن مهر فولادشهر

  • کد خبر : 50146
  • 21 دی 1402 - 13:13
انهدام باند ۵ نفره سارقان در مسکن مهر فولادشهر
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت: باند 5 نفره سارقان مسکن مهر فولادشهر و مالخران اموال مسروقه دستگیر شدند.

به گزارش نبض وطن، سرهنگ اسماعیل پریشانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال سرقت‌های متعدد و شکایات مردمی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیق و کار اطلاعاتی کارآگاهان فرماندهی انتظامی شهرستان لنجان موفق به دستگیری دو نفر از اعضای باند سارقان در مسکن مهر فولادشهر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: در ادامه روند تحقیقات اعضای دیگر این باند که در شهرستان‌های همجوار مشغول سرقت و مالخری بودند شناسایی و دستگیر شدند .

وی ادامه داد: از محل اختفای این سارقان تعدادی خودرو، موتور سیکلت، لوازم خودرو و لوازم صوتی و تصویری کشف و جمع آوری شد.

سرهنگ پریشانی اضافه کرد:  پرونده در این خصوص تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی کشفیات اموال مسروقه در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه گفت: به مخلان نظم و امنیت در سطح استان هشدار داد: اشرار و مخلان نظم و امنیت اگر بخواهند برای مردم به هر صورتی ایجاد مزاحمت کنند قاطعانه با برخورد پلیس مواجه خواهند شد و درس پشیمان کننده ای به آنها خواهیم داد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: شهروندان از تردد غیر ضروری در مکان‌های تاریک و خلوت و حاشیه ای شهر در ساعات پایانی شب به صورت انفرادی خودداری و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=50146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.