• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

رژیم پهلوی به غرب اعتماد کرد و چوب این اعتماد را خورد

  • کد خبر : 50344
  • 22 دی 1402 - 14:53
رژیم پهلوی به غرب اعتماد کرد و چوب این اعتماد را خورد
امام جمعه زرین شهر گفت: استکبار جهانی در زمان قدرت ظاهری پهلوی این رژیم منحوس را نادیده می‌گرفت و از تعبیر ساقه نازک برای او استفاده می‌کرد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به حمله وحشیانه آمریکا و انگلیس به یمن اظهار کرد: حامیان اسرائیل برای نجات این رژیم منحوس از باتلاق غزه، اقدام وحشیانه‌ی دیگری را در دنیا رقم زدند تا بتوانند راه نفسی برای اسرائیل فراهم کنند.

وی افزود: رژیم غاصب صهیونیستی وقتی با هدف نابودی حماس، حمله به غزه را آغاز کرد متوجه شد حماس هر روز قوی‌تر می‌شود از این رو این رژیم کودک‌کش با حمله‌های وحشیانه به منازل، مراکز آموزشی و بهداشتی و درمانی به دنبال آن بود مقاومت مردم غزه را شکسته و آنها را وادار به کوچ اجباری کند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: ساکنان غزه با استقامت مثال زدنی خود هدف شوم اسرائیل را به بهترین شکل خنثی کردند، بر همین اساس اسرائیل با تشدید حملات زیاد خود به دنبال آن بود تا اسرای خود را با توسل به قتل عام زنان و کودکان، آزاد کند که این توطئه نیز به با شکست سنگین مواجه شد.

وی ادامه داد: وقتی برنامه‌ها و توطئه‌های اسرائیل یکی پس از دیگری با شکست مواجه شد و هیچکدام آنها محقق نشد حامیان اسرائیل به فکر انحراف افکار جهانی از غزه افتادند و حمله به یمن را با این خیال پوچ آغاز کردند.

آقایی با اشاره به خطای بزرگ آمریکا و اسرائیل در حمله به یمن، اضافه کرد: آمریکا و انگلیس فریب دوست دیرینه خود را خورده و خطای بزرگی را با حمله به یمن انجام دادند چراکه یمن مظلوم اما مقاوم، منتظر خطای بزرگ آمریکا و انگلیس بود تا همچون استخوانی در گلو، استکبار را خفه کند.

وی افزود: یمن در طول تجاوز وحشیانه عربستان ثابت کرد مبارزه با جبهه حق آسان نخواهد بود از این رو قطعاً یمن پاسخ دندان شکنی را به تجاوز آنها خواهد داد و آمریکا، انگلیس و اسرائیل تاوان سخت این خطا را به زودی خواهند داد.

خطیب نمازجمعه زرین شهر با اشاره به سالروز فرار پهلوی از کشور گفت: پهلوی منافع استکبار را به وطن خود ترجیح داد و به کشور خیانت کرد.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی در زمان قدرت ظاهری پهلوی این رژیم منحوس را نادیده می‌گرفت و از تعبیر ساقه نازک برای او استفاده می‌کرد.

آقایی با بیان اینکه رژیم پهلوی به غرب اعتماد کرد و چوب این اعتماد را خورد، خاطرنشان کرد: با مرور تاریخ مشاهده می‌کنیم حاکمان زیادی چوب اعتماد و توسل به آمریکا و غرب را خورده‌اند، و کشورهای بسیاری به دلیل اعتماد به غرب نابود شد و امروز هم نتیجه اعتماد به غرب و آمریکا جز خسارت نخواهد بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=50344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.