• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستگیری ۲ سارق و اعتراف آنها به ۱۱ فقره سرقت در اردستان

  • کد خبر : 50468
  • 23 دی 1402 - 17:17
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق و اعتراف آنها به ۱۱ فقره سرقت در شهرستان اردستان خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و اماکن خصوصی در شهرستان اردستان و شکایت مالباختگان به پلیس، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی دقیق و علمی روی این سرقت‌ها، در نهایت رد پای دو سارق که با هم‌دستی یکدیگر اقدام به سرقت از داخل خودرو و اماکن خصوصی شهروندان می‌کردند به دست آمد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه هر دو سارق توسط کارآگاهان شناسایی و دستگیر شدند و در تحقیقات انجام شده به ۱۱ فقره سرقت از اماکن و داخل خودروی شهروندان در شهرستان اردستان اقرار کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ ترکیان گفت: شهروندان هنگام ساخت و ساز، خرید یا اجاره محل کسب به استحکام و ایمنی ساختمان به اندازه زیبایی آن اهمیت دهند و برای جلوگیری از سرقت خودروی خود آنها را در پارکینگ‌های عمومی و یا محدوده‌هایی که با دارای دوربین مداربسته و یا نگهبان است قرار و در صورت مشاهده افراد مشکوکی که بدون دلیل اطراف خودروهای پارک شده پرسه‌زنی می‌کنند بلافاصله مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=50468

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.