• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

نجات دختر نوجوان از چنگال آدم ربایان در قلعه گنج کرمان

  • کد خبر : 50660
  • 24 دی 1402 - 19:43
نجات دختر نوجوان از چنگال آدم ربایان در قلعه گنج کرمان
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج استان کرمان گفت: یک دختر نوجوان در این شهرستان ظرف کمتر از پنج ساعت از چنگال آدم ربایان مسلح آزاد شد.

به گزارش نبض وطن به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، کیومرث قاسمی روز یکشنبه اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی مسلحانه در یکی از شهرستان های جنوبی استان کرمان و اینکه آدم ربایان قصد دارند فرد گروگان را از پهنه جغرافیای این شهرستان انتقال دهند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
این مقام قضایی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و اینکه فرد گروگان یک دختر ١۴ ساله بود، بلافاصله دستورات قضایی برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان صادر شد.
قاسمی ادامه داد: با انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی از سوی پلیس اطلاعات و پلیس آگاهی شهرستان، مخفیگاه آدم ربایان در حاشیه شهر شناسایی و در یک عملیات ضربتی و موفق، فرد گروگان از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

وی با اشاره به اینکه این دختر نوجوان صحیح و سالم تحویل والدین شده است تصریح کرد: در این رابطه چهار متهم بازداشت شده اند.
قاسمی در خصوص علت و انگیزه آدم ربایان گفت: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج ادامه دارد.
دادستان قلعه گنج هشدار داد: برخورد دستگاه قضایی با مرتکبین جرایم خشن، سخت و عبرت آموز خواهد بود.

شهرستان قلعه گنج در ۴۰۰ کیلومتری جنوب استان کرمان و هم جوار استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان است.

قلعه گنج از شمال با شهرستان رودبار جنوب، از شمال غربی با شهرستان کهنوج، از غرب با شهرستان منوجان، از شرق با شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان، از جنوب شرقی با شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان و از جنوب با شهرستان بشاگرد استان هرمزگان همسایه است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=50660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.