• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستگیری متهمی که فردی را برای جای پارک به قتل رسانده بود

  • کد خبر : 50940
  • 26 دی 1402 - 16:14
دستگیری متهمی که فردی را برای جای پارک به قتل رسانده بود
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی که همسایه خود را با چاقو به قتل رسانده بود خبر داد.

‌به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: روز چهارشنبه، بیستم دی، یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی استان اصفهان تماس می‌گیرد و از نزاع و درگیری شدید بین دو شهروند خبر می‌دهد که متعاقب آن واحد گشت پلیس در محل حضور می‌یابد و مشاهده می‌کند مردی ۳۵ ساله براثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده و قاتل نیز از محل متواری شده است.

وی افزود: با به قتل رسیدن این شهروند پرونده برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی استان ارجاع شد و تیمی مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی این پلیس تحقیقات در این خصوص را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در بررسی‌ها علمی و تخصصی صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد قاتل و مقتول هر دو با هم همسایه بودند که همیشه بر سر جای پارک خودرو با هم اختلاف داشتند و روز حادثه نیز به همین دلیل با هم درگیر شده بودند.

سرهنگ ترکیان تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه مأموران سرانجام سرنخ‌هایی از حضور قاتل در استان قزوین به دست آمد و تیمی عملیاتی با اخذ نیابت قضائی به این استان اعزام شدند و در یک عملیات ضربتی متهم را پس از چهار روز از ارتکاب قتل دستگیر و به پلیس آگاهی اصفهان منتقل کردند.

وی عنوان کرد: متهم پس از مواجهه با مستندات و مدارک متقن پلیس لب به اعتراف باز کرد و گفت که در روز حادثه همسایه‌ام مانند همیشه سر جای پارک خودرو با من درگیر شد و شروع به گفتن ناسزا و کلمات رکیک کرد، من هم که دیگر تحمل شنیدن حرف‌هایش را نداشتم، چاقوی ضامن‌داری که بیشتر اوقات در جیبم بود را در آوردم، چند ضربه به او زدم و پس از آن به سرعت محل را ترک کردم، به ترمینال رفتم و بلیتی به مقصد استان قزوین گرفتم تا در منزل اقوامم پنهان شوم که تنها چند روز بعد مأموران پلیس به سراغم آمدند و دستگیرم کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل همسایه، وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی و با حکم قاضی روانه زندان شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=50940

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.