• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سامره از سرپرستی تیم فوتبال استقلال استعفا کرد

  • کد خبر : 51110
  • 27 دی 1402 - 15:15
سامره از سرپرستی تیم فوتبال استقلال استعفا کرد
علی سامره مدیر تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار یک پست در فضای‌مجازی از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، علی سامره  با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از سرپرستی تیم فوتبال استقلال تهران استعفا کرد.

متن خداحافظی علی سامره از سمت سرپرستی تیم فوتبال استقلال به‌شرح زیر است:

«با سلام خدمت هواداران عزیز و دوست داشتنی استقلال بزرگ

همواره خود را جز کوچکی از خانواده بزرگ استقلال می‌دانم در هر زمان بی توجه به عنوان و مسئولیت، سعی کردم به تیم محبوب استقلال کمک کنم و در کنار شما هواداران و اعضای محترم تیم و باشگاه باشم.

در ابتدای فصل نیز با وجود مشکلات زیاد از جمله وضعیت نامشخص کادر مدیریتی، مشکلات نقل و انتقالات و منابع مالی و غیره در کنار استقلال حضور داشتم و مانند همه شما هواداران خوشحال و خرسند هستم که در پایان یک نیم فصل سخت و با تلاش همه بازیکنان عزیز کار برای استقلال به بهترین شکل و با عنوان اولی به پایان رسید.

با این حال در مقطع کنونی که استقلال صدرنشین است و شرایط خوبی از نظر مدیریتی و اجرایی دارد، احساس می‌کنم قادر به ادامه همکاری با تیم نیستم و امروز، نبودن من بیشتر به نفع استقلال خواهد بود و به همین دلیل برخلاف میل باطنی از سمت خود استعفا می‌دهم و با جدایی از حوزه سرپرستی تیم فوتبال استقلال، همانند گذشته با حضور بر روی سکوها و یا هر عنوان دیگری دعاگو و در کنار تیم محبوب خود خواهم بود.

در پایان ضمن تشکر از همه همکاران در مجموعه استقلال، برای تیم بزرگ و مردمی استقلال در ادامه راه آرزوی موفقت و سربلندی دارم.»

علی سامره از سرپرستی تیم فوتبال استقلال استعفا کرد

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=51110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.