• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

عزم جدی پلیس در برخورد با خودروهای حادثه‌ساز در شهرستان لنجان

  • کد خبر : 51921
  • 01 بهمن 1402 - 21:00
عزم جدی پلیس در برخورد با خودروهای حادثه‌ساز در شهرستان لنجان
 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان گفت: پلیس با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات و به صورت قاطع با خودروهای متخلف و حادثه‌ساز برخورد می‌کند.

به گزارش خبرنار نبض وطن، سرهنگ اسماعیل پریشانی با بیان اینکه پلیس با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات و به صورت قاطع با خودروهای متخلف برخورد می‌کند، اظهار کردد: طی یک ماه گذشته ۲۵۰دستگاه خودرو و راننده متخلف در شهرستان لنجان اعمال قانون شده است.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد با خودروهای حادثه‌ساز افزود: به‌منظور ارتقاء انضباط اجتماعی و امنیت ترافیکی در سطح معابر و جاده‌ها و آنچه در راستای مطالبات به حق مردمی وجود دارد، پلیس طرح تشدید برخورد با تک پلاک یا دارای فلاشرهای غیرمجاز که باعث برهم زدن نظم ترافیکی و انضباط اجتماعی شده یا خودروهای متخلف فاقد پلاک و پلاک مخدوش را به مرحله اجرا گذاشته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان، با بیان اینکه مخدوش کردن یا پوشاندن پلاک وسایل نقلیه صرفاً یک تخلف رانندگی نبوده، گفت:مخدوش کردن یا پوشاندن پلاک وسایل نقلیه جرم بوده و باید توجه داشت در بسیاری از موارد این اقدام با هدف ارتکاب جرائم خشنی همچون زورگیری، کیف قاپی و گوشی قاپی انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با تکیه بر ماده ۲ آئین‌نامه راهنمایی و رانندگی، تردد با وسایل نقلیه فاقد پلاک ممنوع بوده و هر فرد در ارقام و مشخصات وسیله نقلیه موتوری تغییر و یا پلاک وسیله نقلیه موتوری دیگری را به آن الصاق کند برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی محکوم می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=51921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.