• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
با همکاری شهرداری چرمهین و شرکت گاز؛

عملیات گازرسانی منطقه خدماتی کارگاهی پیامبراعظم و شهرک ولایت اجرایی شد

  • کد خبر : 51966
  • 02 بهمن 1402 - 9:36
عملیات گازرسانی منطقه خدماتی کارگاهی پیامبراعظم و شهرک ولایت اجرایی شد
شهردار چرمهین گفت:با پیگیری مستمر شهرداری چرمهین و تعامل و همکاری دو جانبه با شرکت گاز شهرستان لنجان و استان اصفهان عملیات اجرایی گازرسانی به مناطق ذکر شده با تشکیل کمیسیون حفاری شهر چرمهین و صدور مجوز حفاری از سوی شهرداری به طول تقریبی ۶۰۰۰ متر به مرحله اجرا رسید.

شهاب ثابت راسخ در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با اشاره به نقش گاز طبیعی در توسعه اقتصادی، اظهار کرد: یکی از مطالبات شهروندان و اصناف شهر چرمهین بهره‎‌مندی از گاز طبیعی در منطقه خدماتی کارگاهی پیامبر اعظم (ص) ‌و شهرک ولایت به‌شمار می‌آید از این رو پیگیری‌های متعددی در راستای پاسخگویی به این مطالبه به‌ حق و تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی در این شهر از سوی مدیریت شهری انجام شد.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته خوشبختانه گام های بلندی برای سرعت بخشیدن به روند گازرسانی به منطقه خدماتی کارگاهی پیامبر اعظم (ص) برداشته شد تا شاهد بخشیدن گرما به زندگی شهروندان و کسب و کار اصناف منطقه خدماتی کارگاهی باشیم.

شهردار چرمهین تصریح کرد: با پیگیری مستمر شهرداری چرمهین و تعامل و همکاری دو جانبه با شرکت گاز شهرستان لنجان و استان اصفهان عملیات اجرایی گازرسانی به مناطق ذکر شده با تشکیل کمیسیون حفاری شهر چرمهین و صدور مجوز حفاری از سوی شهرداری به طول تقریبی ۶۰۰۰ متر به مرحله اجرا رسید.

وی خاطرنشان کرد: عملیات حفاری و لوله‌ گذاری توسط پیمانکار شرکت گاز در دی ماه سال جاری اجرا شد که با پرسازی حفاری ها عملیات ترمیم ترانشه های آسفالت ناشی از عملیات حفاری انجام می شود و امیدورایم در آینده نزدیک شاهد تحقق یکی از مطالبات شهروندان شهر چرمهین باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=51966

نوشته های مشابه

02فروردین
چرمهین به عنوان شهرِ تَرین‌ها در حال معرفی است
رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان لنجان:

چرمهین به عنوان شهرِ تَرین‌ها در حال معرفی است

02فروردین
افق‌های روشنی برای شهر چرمهین ترسیم شده است

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.