• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستگیری سارقان ۳۵ میلیاردی سیم و کابل برق در فریدن

  • کد خبر : 52917
  • 08 بهمن 1402 - 16:00
دستگیری سارقان ۳۵ میلیاردی سیم و کابل برق در فریدن
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق سیم و کابل برق خبر داد و گفت: متهمان به ارزش ۳۵ میلیارد ریال سیم و کابل برق در سطح شهرستان فریدن سرقت کردند.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل‌های برق هوایی متعلق به اداره برق در برخی از محلات سطح شهرستان فریدن و ایجاد نارضایتی شهروندان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات گسترده صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد سارقان با استفاده از دو دستگاه خودروی پژو پارس و پیکان در ساعات پایانی شب و اوایل بامداد با حضور در سطح شهرستان، اقدام به سرقت سیم و کابل‌های برق می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: سرانجام با انجام اقدامات هوشمندانه و تخصصی توسط کارآگاهان پلیس، هویت متهمان شناسایی و هر دو سارق در اقدامی هماهنگ در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه دستگیر شدگان جز سارقان سابقه‌دار بودند، خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۵ فقره سرقت سیم و کابل برق به ارزش تقریبی ۳۵ میلیارد ریال در شهرستان فریدن اقرار کردند و با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=52917

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.