• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار خبر داد:

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه منبع ذخیره ۲ هزار مترمکعبی آب شرب شهر چرمهین

  • کد خبر : 52927
  • 08 بهمن 1402 - 17:52
پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه منبع ذخیره ۲ هزار مترمکعبی آب شرب شهر چرمهین
شهردار چرمهین گفت: با پیگیری‌های چند ساله شهرداری چرمهین و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با تکمیل ایستگاه پمپاژ مدیسه، عملیات احداث پروژه منبع ذخیره آب شرب دو هزار مترمکعبی در جنوب شهر چرمهین برای تأمین آب شرب شهروندان آغاز شد.

شهاب ثابت راسخ در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: براساس گزارش‌های ارائه شده و آمارهای موجود شهرستان لنجان مدخل توزیع آب شرب به ۶۵۰ شهر و روستا و محل آب‌رسانی به بیش از پنج میلیون نفر در استان اصفهان است اما علیرغم این موضوع سال‌های متمادی است که شهروندان شهر چرمهین از وضعیت فشار آب شرب در این شهر گلایه‌مند هستند.

وی افزود: مدیریت شهری چرمهین طی مدت گذشته پیگیری‌های متعددی را انجام داد تا بتواند به مطالبات به‌حق شهروندان چرمهین پاسخ داده تا از مشکلات زیرساختی که ساکنین این شهر با آن مواجه هستند کاسته شود.

شهردار چرمهین با اشاره به مصوبات سفر استاندار اصفهان به شهرستان لنجان، تصریح کرد: با پیگیری‌های چند ساله شهرداری چرمهین و با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار اصفهان به شهرستان لنجان علاوه بر تاکید بر تکمیل پروژه آبرسانی از تصفیه خانه باباشیخعلی به شهر چرمهین با تکمیل ایستگاه پمپاژ مدیسه، عملیات احداث پروژه منبع ذخیره آب شرب دو هزار مترمکعبی در جنوب شهر چرمهین نیز برای تأمین آب شرب شهروندان آغاز شد که پروژه تاکنون حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت شهری شاهد واگذاری قطعه زمینی همجوار با منطقه نمونه گردشگری آبشار شاهلولاک از سوی منابع طبیعی و آبخیزداری جهت احداث منبع ذخیره آب شرب بودیم.

ثابت راسخ اضافه کرد: با بهره‌برداری از منبع ذخیره آب شرب دو هزار مترمکعبی شهر چرمهین شاهد تامین آب شرب ساکنین طرح ۱۲ هکتاری اقدام ملی مسکن و طرح ۳۰ هکتاری نهضت ملی مسکن و همچنین رفع افت فشار آب در طرح ۱۳ هکتاری مسکن مهر و بافت جدید شهر و نیز آبرسانی به دهکده چهره مینو خواهیم بود.

وی عنوان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به‌زودی این پروژه که توسط پیمانکار شرکت آبفا اجرا شده آماده بهره‌برداری و افتتاح رسمی خواهد بود.

شهردار چرمهین خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره برداری از این طرح شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان شهر چرمهین باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=52927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.