• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

۴۹ سارق در اصفهان دستگیر شدند

  • کد خبر : 53446
  • 11 بهمن 1402 - 23:31
۴۹ سارق در اصفهان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای طرح امنیت محله‌محور در ۴۸ ساعت گذشته و دستگیری ۴۹ سارق و متهم متواری و کشف ۵۷ فقره انواع سرقت در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ حسین بساطی اظهار کرد: با شناسایی تعدادی از متهمان متواری و سارقان سابقه‌دار و در ادامه اجرای طرح امنیت محله‌محور در محلات هدف شناسایی شده در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اصفهان، این طرح در ۴۸ ساعت گذشته عملیاتی شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح که با انجام اقدامات تخصصی و تحقیقات گسترده میدانی پلیسی همراه بود ۴۹ سارق و متهم متواری شناسایی و در چند عملیات هماهنگ دستگیر شدند که دستگیری این افراد منجر به کشف ۵۷ فقره انواع سرقت در سطح حوزه استحفاظی شهرستان و در این خصوص متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در ادامه اجرای این طرح ۱۰ دستگاه خودرو و سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با شناسایی محلات آلوده و جرم‌خیز، طرح‌های امنیت محله‌محور و ارتقای امنیت اجتماعی به صورت مستمر اجرایی خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=53446

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.