• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر مطرح کرد؛

نقش نشاط اجتماعی بر افزایش کیفیت زندگی شهروندان

  • کد خبر : 5352
  • 06 فروردین 1400 - 11:59
نقش نشاط اجتماعی بر افزایش کیفیت زندگی شهروندان
شهردار زرین شهر گفت: داشتن شهری شاداب و سرزنده یکی از خواسته‌های مهم شهروندان است.

میثم محمدی در گفت و گو با خبرنگار نبض وطن، با بیان اینکه هر سازمانی که پا به عرصه‌ی وجود می‌گذارد، دارای رسالتی است، اظهار کرد: داشتن شهری شاداب و سرزنده یکی از خواسته‌های مهم شهروندان بوده از این رو شهرداری زرین شهر با هدف افزایش نشاط شهروندی و تقویت ارتباط شهروندان با شهر و شهرداری اقدام به برگزاری جشن های مختلف در اعیاد ملی مذهبی کرده است.
وی افزود: شهروندان زرین شهر در سال های گذشته همواره از استیج ها و برنامه‌ها فرهنگی که شهرداری در ایام مختلف برگزار کرده است استقبال کرده اند اما شیوع ویروس منحوس توقف برگزاری برنامه ها با حضور شهروندان شود.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: با توجه به اینکه پیش بینی می شد این روند در نوروز ۱۴۰۰ نیز ادامه داشته باشد تصمیم برآن شد تا با اجرای ویژه برنامه نوروز باستانی، خطه طلایی شادی ها بر بستر فضای مجازی در مسیر تحقق شعار” شادی را به خانه هایتان می آوریم” حرکت کنیم.
وی با بیان اینکه افزایش نشاط اجتماعی تاثیر به سزایی بر کیفیت زندگی شهروندان می‌گذارد، ادامه داد: جشنواره مجازی نوروز باستانی، خطه طلایی با ترکیبی از برنامه های طنز، معرفی شهر و جاذبه های گردشگری آن و غیره در حال برگزاری است و خوشبختانه براساس نظرسنجی صورت گرفته مورد استقبال شهروندان قرار گرفته است.
محمدی اضافه کرد: با توجه به حجم استقبال شهروندان استمرار این برنامه‌ها می‌تواند در شرایطی که ویروس کرونا تاثیربسزایی بر نشاط خانواده ها داشته است زمینه‌ساز افزایش احساس شادی و نشاط بیشتر آنان خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=5352
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.