• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

دهه فجر بهترین فرصت برای روایت پیشرفت‌ها و ظرفیت‌های کشور است

  • کد خبر : 53552
  • 12 بهمن 1402 - 19:07
دهه فجر بهترین فرصت برای روایت پیشرفت‌ها و ظرفیت‌های کشور است
شهردار زرین شهر گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در یک جهاد تبیینی، دستاوردهای انقلاب را برای نسل جدید بیان کرد از این رو ضروری است این هدف محوری در تدوین، طراحی و اجرای تمامی برنامه‌های مربوط به بزرگداشت دهه فجر مورد توجه قرار گیرد.

حسین اسماعیلی احمدی در حاشیه مراسم بزرگداشت سالروز ورود حضرت امام (ره) و آغاز دهه‌ی فجر در گلزار شهدای زرین شهر در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی هویتی جدید را برای ایران به‌همراه آورد، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آورد و مردم را سرمنشاء تغییر و تحول در امور کشور قرار داد و باعث خلق هویتی جدید در ایران اسلامی شد که این مهم را مدیون امامین انقلاب و شهدا از جمله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی افزود: فرا رسیدن دهه مبارک فجر یادآور حماسه بزرگ و تاریخ ساز ملت همیشه در صحنه ایران است که با ولایت پذیری، ایثارگری و فهم و بصیرت خود، به حیات رژیم طاغوتی شاهنشاهی پایان دادند و کاخ‌های پوشالی استبداد را بر سر مستکبران جهان آوار کردند.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: پیش از انقلاب مردم کشورهای مختلف از جمله ایران زیر سایه سنگین غرب زندگی می‌کردند به‌گونه‌ای که تصمیمات مهم کشور را سفرای انگلیس و آمریکا می‌گرفتند و در تلاش بودند تفکرات و فرهنگ خود را در این کشورها ترویج کنند اما با پیروزی انقلاب اسلامی نه تنها دست مستکبران جهان از ایران کوتاه شد، بلکه تفکر و جریان سومی در دنیا شکل گرفت که منافع آنان را نیز با ایجاد موج ایستادگی در دیگر کشورها به خطر انداخت.

وی با بین اینکه دشمن در جنگ ترکیبی، امید مردم و جوانان را هدف قرار داده است، گفت: آنچه باعث افزایش اعتماد و پویایی یک ملت می‌شود، امید به آینده است، از این رو دشمنان بیش از گذشته با جدیت و با تکیه بر رسانه‌ها و ایجاد جنگ ترکیبی درصدد تخریب جمهوری اسلامی است تا با تحرف واقعیت‌ها و دستاوردهای نظام، اعتماد و امید به آینده را در بین نسل‌های مختلف خصوصاً نسل جدید کاهش دهد.

اسماعیلی احمدی دهه فجر را بهترین فرصت برای روایت پیشرفت‌ها و ظرفیت‌های کشور است، ادامه داد: دهه فجر فرصت مغتنمی است تا بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری در یک جهاد تبیینی، دستاوردهای انقلاب را برای نسل جدید بیان کرد از این رو ضروری است این هدف محوری در تدوین، طراحی و اجرای تمامی برنامه‌های مربوط به بزرگداشت دهه فجر مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته به مناسبت دهه فجر تعدادی پروژه عمرانی در خطه طلایی ایران به بهره‌برداری خواهد رسید و امیدواریم با اجرای این مهم شاهد افزایش نشاط و امید در بین شهروندان باشیم چراکه بهره‌برداری از این پروژه‌ها جز مطالبات چندین ساله شهروندان بوده است.

شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: با کار و تلاش و خدمت صادقانه به شهروندان و همچنین تزریق نشاط اجتماعی می‌توان بسیاری از فتنه‌های دشمنان را خنثی‌کرد و مردم را به حضور در صحنه‌های مختلف مشتاق کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=53552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.