• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کشف انبار میلیاردی کالای خارجی قاچاق در اصفهان

  • کد خبر : 53609
  • 12 بهمن 1402 - 20:15
کشف انبار میلیاردی کالای خارجی قاچاق در اصفهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انباری با ۲۰۰ میلیارد کالای خارجی قاچاق در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان‌پور اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف و هوشمندی بالای خود از دپوی دستگاه‌های صنعتی مربوط به خط چاپ جوراب در یکی از انبارهای شهر اصفهان مطلع شدند و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از بررسی‌های تخصصی لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مرجع قضائی از انبار مذکور بازدید کردند که در نتیجه هشت دستگاه صنعتی شامل یک دستگاه هیتر، یک دستگاه چاپ تیشرت، دو دستگاه چاپ جوراب تک سیلندر، یک دستگاه چاپ جوراب چهار سیلندر، یک دستگاه هیتر مربوط به چاپ جوراب، یک دستگاه استیمر بخار آب، یک دستگاه چاپ پارچه و یک دستگا هیتر بزرگ چاپ پارچه که همگی بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه انبار مذکور نیز در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده بود، گفت: کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۲۰۰ میلیارد ریال تخمین زدند که تمام کالاها توقیف و به سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی استان تحویل شد.

سردار علینقیان‌پور با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد و در حال بررسی است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=53609

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.