• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دستگیری اعضای باند سرقت دوچرخه و موتورسیکلت در اصفهان

  • کد خبر : 53611
  • 12 بهمن 1402 - 20:30
دستگیری اعضای باند سرقت دوچرخه و موتورسیکلت در اصفهان
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت خودرو و دوچرخه در شهر اصفهان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌ها در نهایت رد پای سارق سابقه‌داری را در این سرقت‌ها به دست آوردند و وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این سارق ۱۴ دستگاه دوچرخه و سه دستگاه موتورسیکلت بدون پلاک و با شماره ارکان مخدوش کشف و جهت بررسی به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

ترکیان ادامه داد: سارق در تحقیقات کارآگاهان به ۲۴ فقره سرقت خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهر اصفهان اقرار و دو هم‌دست خود را معرفی کرد، آن دو نیز در عملیاتی ضربتی پیش از اینکه فرصت فرار پیدا کنند دستگیر شدند.

وی با اشاره به دستگیری مالخر این باند گفت: تحقیقات در این زمینه کماکان ادامه دارد و شهروندانی که دوچرخه آنها از داخل انباری به سرقت رفته است می‌توانند جهت پیگیری به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=53611

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.