• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

پیگیر بهره‌برداری از پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر هستیم

  • کد خبر : 53649
  • 13 بهمن 1402 - 9:05
پیگیر بهره‌برداری از پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر هستیم
شهردار زرین شهر گفت: طی مدت گذشته پیگیری‌های متعددی برای اخذ تأیید ناظر اداره برق شهرستان لنجان و جهت نصب ترانسفورماتورهای برق خریداری شده و در نهایت اتصال شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر به شبکه فشار متوسط انجام شده است که متأسفانه این مهم محقق نشد.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر اظهار کرد: فاز نخست شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر در هشت بلوک طراحی شده است که اجرای شبکه برق فشار ضعیف در دو بلوک از هشت بلوک به‌صورت کامل از جمله نصب تیرهای برق و یراق‌آلات، کابل خودنگهدار، ترانسفورماتورهای برق، لاکپشتی و.. اجرا شده است.

وی افزود: در سه بلوک از هشت بلوک این پروژه تیرهای برق و یراق‌آلات، کابل خودنگهدار و لاکپشتی‌ها نصب شده است و تنها نصب ترانسفورماتورهای برق خریداری شده آن باقی مانده است در سه بلوک دیگر نیز نصب تیرهای برق و یراق‌آلات، کابل خودنگهدار به پایان رسیده و نصب ترانسفورماتورهای و لاکپشتی‌ها باقی مانده است.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: طی مدت گذشته پیگیری‌های متعددی برای اخذ تأیید ناظر اداره برق شهرستان لنجان و جهت نصب ترانسفورماتورهای برق خریداری شده و در نهایت اتصال شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر به شبکه فشار متوسط انجام شده است که متأسفانه این مهم محقق نشد.

وی عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و مطالبه اصناف مستقر در شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر جلسه‌ای با حضور فرماندار شهرستان لنجان، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان، اعضا شورای اسلامی زرین شهر، رئیس و کارشناسان اداره امور برق این شهرستان برگزار شد.

اسماعیلی احمدی خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد با تغییر نگاه اداره امور برق شهرستان لنجان به برخی مباحث مطرح شده به زودی شاهد بهره‌برداری از پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین‌شهر باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=53649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.