• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

تشریح نحوه فعالیت مدارس استان اصفهان فردا شنبه ۱۴ بهمن

  • کد خبر : 53739
  • 13 بهمن 1402 - 20:00
تشریح نحوه فعالیت مدارس استان اصفهان فردا شنبه ۱۴ بهمن
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از با اشاره به بارش‌های اخیر و هشدار هواشناسی نحوه فعالیت مدارس استان اصفهان را برای فردا تشریح کرد.

منصور شیشه‌فروش در گفت و گو با خبرنگار نبض وطن درخصوص بارش‌های اخیر و نحوه فعالیت مدارس اظهار کرد: با توجه به بارش برف، کولاک و کاهش محسوس دما در مناطق غرب و شمال استان که منجر به لغزندگی جاده‌ها و معابر شده و با هدف پیشگیری از بروز حوادث ناشی از تردد در معابر شهری و روستایی و محورهای جاده‌ای همه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهرستان‌های فریدونشهر، فریدن، خوانسار و بویین میاندشت و مدارس بخش‌های نیاسر، قمصر، برزک و روستاهای بخش مرکزی کاشان و همچنین مقاطع ابتدایی شهرستان گلپایگان روز شنبه چهاردهم بهمن ماه با یک ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

وی افزود: تیم‌های امدادی ادارات راهداری و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در جهت بازگشایی محورهای جاده‌ای، معابر شهری و روستایی برف روبی و ارائه خدمات اضطراری همچنان فعال هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: محور سی سخت به پادنا در شهرستان سمیرم و محور روستایی کلوسه در پشتکوه فریدون‌شهر به علت بارش برف و کولاک در حال حاضر مسدود است، از این رو به رانندگان توصیه می‌شود در تردد در محورهای غرب، جنوب و شمال استان از زنجیر چرخ استفاده کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=53739

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.