• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
معاون خدمات شهری شهرداری زرین شهر :

دهه فجر تجلی صلابت ملی، تبلور غیرت دینی و بصیرت انقلابی است/آذین‌بندی خطه طلایی ایران به مناسبت دهه فجر

  • کد خبر : 53798
  • 14 بهمن 1402 - 17:01
دهه فجر تجلی صلابت ملی، تبلور غیرت دینی و بصیرت انقلابی است/آذین‌بندی خطه طلایی ایران به مناسبت دهه فجر
معاون خدمات شهری شهرداری زرین شهر گفت: دهه فجر مهمترین مناسبت انقلاب اسلامی ایران است و باید تمام تلاش خود را جهت پاسداشت این ایام انجام دهیم.

علیرضا باقری در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با بیان اینکه دهه فجر تجلی صلابت ملی، تبلور غیرت دینی و بصیرت انقلابی است، اظهار کرد: انقلاب ایران برگرفته از مفاهیم اصیل اسلامی است که با درایت و هدایت امام خمینی (ره) و حمایت ملت ایران آغاز و موجب شد نظام نوپای جدید و کم‌نظیری با تکیه بر رأی و نظر مردم و با مبنای اسلامیت تشکیل شود.

وی دهه مبارکه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را مهم‌ترین حادثه تاریخی نظام دانست و افزود: سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یادآور مجاهدت‌های امام راحل و ملت شریف ایران و نماد راستین پیروزی خون بر شمشیر و حق علیه باطل بوده از این رو هر سال مراسم بزرگداشت آن برگزار می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری زرین شهر پاسداشت و صیانت از ارزش‌های دینی و ملی را از وظایف نهادها و سازمان‌های مختلف از جمله شهرداری‌ها دانست و تصریح کرد: در راستای ارج نهادن به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایجاد شور و نشاط انقلابی در ایام الله دهه مبارک فجر، شهرداری زرین شهر اقدام به فضاسازی و آذین بندی معابر سطح شهر کرد.

وی با بیان اینکه دهه فجر مهمترین مناسبت انقلاب اسلامی ایران است و باید تمام تلاش خود را جهت پاسداشت این ایام انجام دهیم، ادامه داد: فضاسازی و زیباسازی شهری با پرچم‌ها، المان‌ها و یادمان‌های مناسبتی، یکی از عواملی است که می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد هویت و ارتقا سواد بصری شهروندان و از سویی شادابی و پویایی محیط شهری و نیز ایجاد فضای فرهنگی در مناسبت‌های مختلف داشته باشد.

باقری اضافه کرد: نصب ریسه و آذین‌بندی شهر، آماده سازی فضای شهر برای برگزاری جشن‌ها و مراسمات دهه فجر و ساماندهی فضاها و معابر شهری در این ایام جز اقدامات و برنامه‌های معاونت خدمات شهری شهرداری زرین شهر در سطح معابر شهر است.

وی عنوان کرد: نصب ۵۰ هزار متر ریسه پرچم‌های رنگی و ریسه‌های پرچم ایران در معابر شهر، نصب کتیبه‌هایی با شعارهای مرتبط با دهه فجر، نصب المان‌های دهه فجر، تعویض پرچم‌های اهتزاز شهر، بنرهای شهری تبریک دهه فجر و نورپردازی معابر شهر از جمله اقدامات صورت گرفته به‌شمار می‌آید.

معاون خدمات شهری شهرداری زرین شهر خاطرنشان کرد: امیدبخشی و افزایش نشاط بیش‌تر در جامعه، وفاق ملی، هم‌دلی و همراهی از جمله نکاتی است که مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده؛ بنابراین تلاش شدهبا حرکت‌های جذاب و ماندگار در ایام مختلف از جمله دهه‌ی فجر این موضوعات را در خطه طلایی ایران ترویج دهیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=53798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.