• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

کشف ۱۰ میلیارد کالای مسروقه در لنجان

  • کد خبر : 53807
  • 14 بهمن 1402 - 18:17
کشف ۱۰ میلیارد کالای مسروقه در لنجان
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک سارق در شهرستان لنجان و کشف ۱۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه وی خبر داد.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل، اماکن خصوصی و قطعات خودرو در شهرستان لنجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان لنجان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌ها، رد پای یک سارق غیربومی و سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان عنوان کرد: پس از شناسایی متهم، کارآگاهان در یک عملیات ضربتی وی را در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از محل نیز اموال مسروقه شامل تلویزیون، فرش، انواع ساعت، نقره‌جات و طلاجات، قطعات خودرو و دیگر اموال مسروقه به ارزش ۱۰ میلیارد ریال را کشف کردند.

سرهنگ ترکیان اظهار داشت: سارق در تحقیقات انجام شده به ۴۷ فقره سرقت در شهرستان لنجان شامل ۱۴ فقره سرقت منزل، ۱۴ فقره سرقت از اماکن خصوصی و ۱۹ فقره سرقت قطعات خودرو اقرار کرد که در این خصوص پرونده تشکیل و تحویل مرجع قضائی شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=53807

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.