• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

درآمد عملیاتی ۱۰۵ میلیارد تومانی بانک ملت در ۹ ماه سال جاری

  • کد خبر : 53835
  • 15 بهمن 1402 - 6:09
درآمد عملیاتی ۱۰۵ میلیارد تومانی بانک ملت در ۹ ماه سال جاری
بانک ملت در ۹ ماه سال جاری به درآمد عملیاتی ۱۰۵ میلیارد تومانی رسیده است و رشد ۴۱ درصدی را به ثبت رسانده است.

به گزارش نبض وطن، بانک ملت در ۹ ماه سال جاری به درآمد عملیاتی ۱۰۵ میلیارد تومانی رسیده است و رشد ۴۱ درصدی را به ثبت رسانده است، هزینه سود سپرده‌ها نیز برابر با ۵۰ میلیارد تومان بود است و بنابراین سود خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری برابر با ۵۴ میلیارد تومان بوده است.

درآمد کارمزدها برابر با ۱۰ میلیارد بوده است و رشد ۵۲ درصدی داشته است هزینه کارمزدها برابر با ۲ میلیارد ۷۰۰ میلیون برگه سهم بوده است و رشد ۵۸ درصدی در این بخش هزینه‌ها داشته‌ایم.

نگاهی به صورت‌های مالی بانک ملت

خالص درآمد کارمزدها برابر با ۷ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد بسیار خوب ۵۰ درصدی را داشته است، سود سرمایه‌گذاری‌ها ۳۹ میلیارد و سایر درآمدها برابر با یک هزار میلیارد تومان بوده است.

جمع درآمدهای عملیاتی برابر با ۶۲ هزار میلیارد تومان بوده است که رشد ۴۰ درصدی داشته، سود شرکت قبل از پرداخت مالیات برابر با ۲۹ هزار میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۲۰ درصدی داشته، سود خالص شرکت برابر با ۲۷ هزار میلیارد تومان بوده که رشد ۱۱۹ درصدی داشته و سود خالص هر برگه سهم برابر با ۷۷ تومان بوده است.

نگاهی به صورت‌های مالی بانک ملت
شرکت پی بر ای عجیب ۲.۸۳ واحدی دارد و در روز گذشته منفی بوده است، سود خالص به ازای هر برگه سهم معادل با ۸۴ تومان بوده است، قیمت هر برگه سهام این شرکت معادل با ۲۳۷ تومان است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=53835

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.