• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

هوای ایران گرم‌تر می‌شود

  • کد خبر : 54606
  • 19 بهمن 1402 - 7:06
هوای ایران گرم‌تر می‌شود
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق از فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از غرب کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: طی دو روز آینده در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف تا کمی ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: امروز بعدازظهر در جنوب شرق سیستان و بلوچستان، افزایش ابر و احتمال رگبار باران و وزش باد وجود دارد و از بعدازظهر شنبه با ورود سامانه بارشی در مناطقی از غرب کشور بارش رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: یکشنبه در جنوب و جنوب غرب کشور و دوشنبه در جنوب، بخش‌های از جنوب غرب و غرب استان کرمان بارش باران گاهی همراه با رگبار، رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: شدت بارش در روز یکشنبه در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، غرب فارس و شمال بوشهر خواهد بود و طی دو روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد، با بیشینه ۱۷ و کمینه ۱ درجه سانتی‌گراد است و روز جمعه، آسمان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۱۸ و کمینه ۴ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=54606

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.