• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

مهمترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 54828
  • 20 بهمن 1402 - 15:26
مهمترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی است
امام جمعه زرین شهر گفت: مردم قدرشناس ایران اسلامی علی رغم تمامی سختی‌ها و گرفتاری‌های اقتصادی در روز ۲۲ بهمن به دنیا خواهند فهماند که پیوند آنها با آرمان‌های انقلاب گسستنی نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به دعوت روسیه از انصارالله یمن اظهار کرد: دعوت روسیه از انصارالله یمن و رسانه‌ی کردن این موضوع در شرایطی صورت گرفت که آمریکا و انگلیس بیشترین سو استفاده را از سکوت چین و روسیه و صدور قطعنامه محکومیت یمن در حمله به کشتی‌ها صهیونیستی و آمریکایی در دریای سرخ را بردند.

وی افزود: آنها این سکوت و قطعنامه را مجوز حمله خود به یمن دانستند و با حمله به یمن احمقانه‌ترین کار ممکن را انجام دادند، در این شرایط روسیه دست برتر را در اختیار گرفت و با دعوت از انصارالله در مورد آینده دریای سرخ، امنیت و آرامش آن به مذاکره و گفتگو پرداخت.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به پیام‌های مذاکره روسیه با انصارالله یمن تصریح کرد: پیام‌ها و تبعات زیاد این مذاکره برای مستکبران جهان به زودی برای جهان نمایان خواهد شد. وی ادامه داد: یکی از مهمترین پیام‌های این مذاکره فارغ از شکستن هیمنه ابرقدرت‌های جهان این بود که دنیا بداند امروز آرامش و امنیت آینده دریای سرخ در دستان انصارالله یمن قرار دارد.

آقایی اضافه کرد: در شرایط فعلی یمن پای خود را روی گلوی مستکبران جهان گذاشته به طوری که ترس عبور از دریای سرخ تمام وجود آنها را فراگرفته و این در حالیست که جهان فکر می‌کرد یمن را منزوی و قدرت او را کاهش داده است.

وی عنوان کرد: رفتار و عملکرد یمن نشان داد آنها دست برتر را در امنیت آرامش دریای سرخ در اختیار دارند و این مسئله باعث بروز نگرانی برای آمریکا، اسرائیل و هم‌پیمانان آنها شده است.

خطیب نمازجمعه زرین شهر با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت در جهان گفت: به یاری خداوند و همت جوانان جبهه مقاومت امروز اقتدار این جبهه در جهان برای همگان آشکار شده است، به‌گونه‌ای که جبهه مقاومت با ایستادگی، صلابت و شجاعت دنیا را متوجه دست برتر خود کرده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ۲۲ بهمن افزود: مردم فهیم شهرستان لنجان همراه با همه‌ی مردم ایران در روز یکشنبه تصویری زیبا و به یادماندنی از پیوند خود با آرمان‌های اصیل انقلاب و ولایت خلق خواهند کرد.

آقایی مهمترین پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن را وفاداری مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی علی رغم تمامی سختی‌ها و گرفتاری‌های اقتصادی در روز ۲۲ بهمن به دنیا خواهند فهماند که پیوند آنها با آرمان‌های انقلاب گسستنی نخواهد بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=54828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.