• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

روز طبیعت خود را به کرونا گره نزنیم/ورود به پارک های زرین شهر در روز طبیعت ممنوع

  • کد خبر : 5489
  • 11 فروردین 1400 - 0:06
روز طبیعت خود را به کرونا گره نزنیم/ورود به پارک های زرین شهر در روز طبیعت ممنوع
شهردار زرین شهر گفت: دورهمی و تجمع در بوستانها و فضای سبز زرین شهر در روز طبیعت ممنوع است.

میثم محمدی در گفت و گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: شهرستان لنجان همچنان در وضعیت هشدار و پرخطر قرار دارد و برهمین اساس محدودیت‌ها باید بر مبنای سیاست های ابلاغی ستاد کرونا استان و شهرستان ادامه داشته باشد تا وضعیت شهرستان به وضعیت عادی باز گردد.
وی افزود: پیرو مصوبات ستاد کرونا استان اصفهان و شهرستان لنجان ورودی پارک ساحلی زرین شهر مسدود بوده و تمام بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها و همچنین آرامستان‌ شهر در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه تعطیل است.
شهردار زرین شهر تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد کرونا، ورود و توقف خودرو مقابل تمام پارک های زرین شهر در ۱۳ فروردین سال جاری ممنوع بوده و چنانچه این مهم رعایت نشود، خودرو جریمه و به پارکینگ منتقل خواهد شد.
وی عنوان کرد: دورهمی و تجمع در بوستانها و فضای سبز زرین شهر در روز طبیعت ممنوع است و اکیپ گشت سیار متشکل از مأموران شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و نیروی انتظامی در این خصوص اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
محمدی خاطرنشان کرد: منع ترددهای شبانه ۱۰ شب تا چهار صبح در سطح شهر برقرار است، همچنین ورود خودروهای پلاک غیر بومی در شهرستان لنجان و زرین شهر ممنوع است و ماموران پلیس راهور با متخالفان برخورد خواهند کرد.

وی متذکر شد: انتظار می رود رسانه ها همانند سال گذشته در این خصوص اطلاع رسانی لازم را برای شهروندان داشته باشند تا بتوانیم بحران پیش رو را مدیریت و از آن عبور کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=5489
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.