• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳

ممنوعیت ورود به بیشه زارها و پارک‌های باغبادران در روز طبیعت

  • کد خبر : 5492
  • 12 فروردین 1400 - 7:00
ممنوعیت ورود به بیشه زارها و پارک‌های باغبادران در روز طبیعت
ورود به بیشه زارها و پارک‌های باغبادران در روز طبیعت ممنوع شد شهردار باغبادران گفت: بر مبنای مصوبات ستاد کرونا مسیرهای منتهی به پارک ها، بیشه‌زارها و تمامی اماکن گردشگری و باغبادران مسدود شده است.

به گزارش نبض وطن، حجت الله امینی باغبادرانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا برای دومین سال پیاپی مردم خون‌گرم و مهمان‌نواز باغبادران امکان پذیرایی از مسافران و گردشگران را در ایام نوروز ندارد.

وی افزود: از ابتدای سال جدید شهرستان لنجان و به تبع آن بخش باغبهادران به دلایل مختلف در فهرست شهرستان‌های با رنگ نارنجی و پرخطر قرار گرفت و بر همین در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا استان و شهرستان امکان حضور گردشگر، مسافر و طبیعت گرد در شهرها و روستاهای بخش باغبهادران وجود ندارد.

شهردار باغبادران تصریح کرد: اقدامات اقناعی و اطلاع رسانی در سطح وسیع با بهره‌مندی از فضای مجازی، صداوسیما، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های دیجیتال و خبرگزاری‌ها انجام‌شده همچنین تابلو، علائم و بنرهای مختلف با مضمون عدم پذیرش گردشگر در مسیرهای منتهی به این شهر ساحلی نصب شده است.

وی ادامه داد: از عموم مسافران و گردشگران درخواست می‌کنیم در راستای حفظ سلامت خود و شهروندان باغبادران از مراجعه به این شهر خودداری کنند چراکه بر مبنای مصوبات ستاد کرونا مسیرهای منتهی به پارک‌ها، بیشه‌زارها و تمامی اماکن گردشگری و باغبادران مسدود شده است.

امینی اضافه کرد: با همکاری نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و همچنین نیروهای شهرداری باغبادران و دهیاری‌ها کنترل در ورودی‌های بخش باغبهادران و شهر باغبادران در حال انجام است و از ورود پلاک‌های غیر بومی ممانعت می‌شود.

وی عنوان کرد: حضور گردشگر در ورودی باغبادران ضمن اینکه آنها را مشمول جریمه می‌کند باید مسیر طی شده به این شهر را به سمت مبدا خود دوباره طی کنند.

شهردار باغبادران خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونا استان توقف در ۱۳ فرودین ماه در مسیر پارک ساحلی، جاده ساحلی، بیشه زارهای منتهی به صحرای وشمندجان و… مشمول جریمه خواهد بود از این رو انتظار می‌رود شهروندان نیز از حضور در بیشه زارها و پارک‌های سطح شهر خودداری کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=5492
  • نویسنده : حامد سلیمیان

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.