• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار فولادشهر:

شهروندان فولادشهر دوباره با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کردند

  • کد خبر : 54976
  • 22 بهمن 1402 - 11:00
شهروندان فولادشهر دوباره با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کردند
شهردار فولادشهر گفت: شهروندان فولادشهر با حضور باشکوه و آگاهانه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل به ندای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای لبیک گفته و با تعمیق بینش‌های سیاسی و دینی خود ترفندها و توطئه‌های شوم دشمنان را در ضربه زدن به ارکان‌ نظام اسلامی و کیان ولایت ‌فقیه و وحدت امت خنثی کردند.

حسین ایزدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را نماد شکوه، عزت و بالندگی جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: روزهایی که ملت ایران به بنیانگذار جمهوری اسلامی لبیک گفته و با مشت های گره کرده خود علیه طاغوت شاهنشاهی قیام کردند در تاریخ ایران اسلامی خودنمایی می‌کند چراکه مستکبران جهان فکر نمی‌کردند نظامی در جهان اسلام شکل بگیرد که در برابر آنان ایستادگی کرده و موج بیداری را در جهان رقم بزند.

وی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی روح تازه ای در رگ‌های نهضت‌های آزادی خواه در سراسر دنیا دمیده شد، ادامه داد: نظام استکبار طی سال‌های متمادی تلاش کرد با اجرای توطئه‌های مختلف از صدور پیام انقلاب ایران به سایر کشورها جلوگیری کند اما، امروز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نهالی که به دست مردم انقلابی ایران اسلامی و به رهبری امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب کاشته شد به درختی تنومند تبدیل شده که ناملایمات و طوفان های زیادی را از پشت سر گذاشته و نشان داد هیچگاه تسلیم حوادث نشده است.

شهردار فولادشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی سبب شد بسیاری از کشورها برای خارج شدن از ذیل قدرت کشورهای استکباری تلاش کنند، تصریح کرد: بعد از گذشت چهل و پنج سال از ایستادگی و خلق حماسه بزرگ و تاریخی ملت سرافراز ایران در برابر توطئه‌های دشمنان، امروز ایران اسلامی در موقعیتی برتر و قدرت منطقه قرار دارد به‌گونه‌ای نفوذ قدرت نرم و گفتمان رهایی بخش انقلاب در میان تمام مستضعفان، حق‌طلبان و آزادی‌خواهان جهان گسترش یافته و دشمنان مستکبر ملت قهرمان ایران و جبهه تحت امر صهیونیسم جهانی را به چالش کشیده است.

ایزدی با بیان اینکه ولایت پذیری ملت ایران و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری دستگاه محاسباتی دشمنان ایران را دچار اختلال کرده است، ادامه داد: امروز تمام دنیا به مراسم ۲۲ بهمن ایرانیان چشم دوخته‌اند تا با توجه به تبلیغات منفی و کذبی که رسانه‌های معاند علیه نظام جمهوری اسلامی انجام داده‌اند ببینند، حضور ملت ایران در جشن انقلاب اسلامی چگونه است.

وی حضور مردم را در این راهپیمایی خوب و مناسب توصیف کرد و گفت: شهروندان فولادشهر با حضور باشکوه و آگاهانه خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر بالاخص شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به ندای ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای لبیک گفته و با تعمیق بینش‌های سیاسی و دینی خود ترفندها و توطئه‌های شوم دشمنان را در ضربه زدن به ارکان‌ نظام اسلامی و کیان ولایت ‌فقیه و وحدت امت خنثی کردند.

شهردار فولادشهر اضافه کرد: راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه در فولادشهر امسال نیز باشکوه‌تر و با حضور حداکثری مردم انقلابی و ولایتمدار این شهر جدید همزمان با سراسر کشور برگزار شد و قطعاً این حضور باشکوه و گسترده مردم از اقشار و صنف‌های مختلف قدم اول برای حضور باشکوه و گسترده‌تر در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال جاری است.

وی عنوان کرد: مردم علی رغم همه مشکلات، سختی‌ها، کاستی‌ها و… فهم سیاسی عمیق دارند و همین فهم سیاسی باعث شده است بین موضوعات مختلف تفکیک قائل شوند.

ایزدی خاطرنشان کرد: تمام کسانی که در این مراسم حضور دارند، حتماً به عنوان یک تکلیف و وظیفه دینی همانطور که در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده‌اند، در انتخابات پیش رو هم حضور فعالی خواهند داشت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=54976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.