• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان خبرداد:

حضور خودجوش و پرشور اصناف در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه

  • کد خبر : 54978
  • 22 بهمن 1402 - 11:19
حضور خودجوش و پرشور اصناف در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت: امروز اصناف و بازاریان شهرستان لنجان همراه با سایر اقشار در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به صورت خودجوش و فعال شرکت کرده‌اند و این حضور لبیک آگاهانه و ولایی به ندای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای در عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب و جهاد تبیین است.

عباس کرمی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهارکرد: مردم شهرستان لنجان خصوصا اصناف و بازاریان در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی از کارنامه درخشانی برخوردار هستند و بارها با حضور پرشور خود در صحنه‌های مختلف حمایت از نظام، وفاداری خود به انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب و شهدا را نشان داده‌اند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دو پیام وفاداری و امانتداری را به جهان مخابره کرد، افزود: در طول چهل و پنج سالی که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد مردم همواره در خط مقدم حمایت از نظام بودند و امروز نیز با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر علاوه بر تجدید پیمان با آرمان‌های انقلاب، نظام، ارزش‌های اسلامی و اهداف انقلاب در میدان عمل، دیدگاه و نظر خودشان را برای جهانیان مخابره کردند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان یوم الله ۲۲ بهمن را روز تجلی اتحاد ملی دانست و تصریح کرد: حضور مردم در صحنه‌هایی چون راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان حمایت و پشتیبانی آنها از ولایت فقیه و دل‌بستگی به نظام و انقلاب است و حضور پرشور مردم شهرها و روستاهای شهرستان لنجان همزمان با سراسر کشور در این راهپیمایی مشتی بر دهان تمام یاوه‌گویانی که است که توطئه می‌کنند مردم از انقلاب سرد شوند.

وی با بیان اینکه اصناف همانند نسل‌های قبل از خود پیرو رهبر فرزانه انقلاب بوده و در مسیر شهدا قرار دارند، ادامه داد: امروز اصناف و بازاریان شهرستان لنجان همراه با سایر اقشار در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه به صورت خودجوش و فعال شرکت کرده‌اند و این حضور لبیک آگاهانه و ولایی به ندای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای در عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب و جهاد تبیین است.

کرمی اضافه کرد: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی، زخم خورده از یکپارچگی ملت ایران هستند از این رو همواره تلاش کردند تا این بالنده ترین انقلاب مردمی قرن بیستم را که طی چهل و پنج سال گذشته، به هر سو ریشه دوانده را از حرکت ساقط کنند.

وی خاطرنشان کرد: اما علیرغم اجرای توطئه‌های مختلف نه تنها از تحقق این هدف شوم، عاجز مانده اند بلکه شکست‌های پی در پی آنها در برابر ملت ایران روز به روز هیمنه و شکوه آنان را متزلزل تر از قبل کرده و اعتبارشان را زیر سؤال برده است.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=54978

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.