• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی زرین شهر:

حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر محاسبات دشمن را بر هم زد

  • کد خبر : 54994
  • 22 بهمن 1402 - 12:59
حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر محاسبات دشمن را بر هم زد
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: شهروندان خطه طلایی ایران همراه با اعضاء خانواده‌ی خود در این راهپیمایی با شکوه حضور یافتند تا هر کدام به نحوی خوشحالی خود را از این پیروزی شیرین ابراز کرده و نشان دهند به هیچ وجه پشت انقلاب و رهبر معظم انقلاب را خالی نمی‌کنند و با آرمان‌های امام و شهدا پیوندی دیرینه دارند.

محسن محمودی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با بیان اینکه شهروندان زرین شهر در سالروز جشن انقلاب برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم زدند، اظهار کرد: همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همه آمدند تا اثبات کنند که تا پای جان در کنار انقلاب و نظام اسلامی ایران هستند.

وی با بیان اینکه مردمی بودن انقلاب ایران یکی از رازهای موفقیت های مهم بعد از انقلاب بوده است، افزود: شهروندان خطه طلایی ایران همراه با اعضاء خانواده‌ی خود در این راهپیمایی با شکوه حضور یافتند تا هر کدام به نحوی خوشحالی خود را از این پیروزی شیرین ابراز کرده و نشان دهند به هیچ وجه پشت انقلاب و رهبر معظم انقلاب را خالی نمی‌کنند و با آرمان‌های امام و شهدا پیوندی دیرینه دارند.

رئیس شورای اسلامی زرین شهر با بیان اینکه حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب تقویت پایه‌های نظام و شکست توطئه های دشمنان می شود، تصریح کرد: امروز بار دیگر ملت ثابت کردند که هر جا دشمن خیال کند عدم حضور مردم می‌تواند فرصتی برایش ایجاد کند، حضوری پرشور یافته و مشت محکمی بر دهان دشمنان می‌زنند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲بهمن جلوه‌ای از ایمان و وحدت ملت ایران است، ادامه داد: در راهپمایی ۲۲ بهمن صحنه‌های زیبایی را از حضور پیر و جوان، زن و مرد به ویژه نسل اولی‌ها در کنار یکدیگر شاهد بودیم که چگونه با خروش انقلابی خود و با مشت‌های گره‌ کرده با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، اوج انزجار و نفرت خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

محمودی اضافه کرد: حضور آگاهانه ملت شریف ایران به ویژه مردمان غیور و انقلابی زرین شهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان داد که ملت ایران به استمرار حرکت انقلابی خود در جهت دستیابی به آرمان های والای انقلاب و ادامه راه امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی مصمم هستند و با پیروی از هدایت های کارگشای رهبر فرزانه، به دنبال رشد و بالندگی کشور در تمامی عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی هستند.

وی با بیان اینکه حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، ایران را استوارتر از همیشه به جهانیان نشان داد، عنوان کرد: مدیریت شهری زرین شهر بار دیگر از شعور و درایت بالای سیاسی شهروندان زرین شهر که با حضور پرشور خود در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن، نمایشی زیبا و به یادماندنی از اقتدار،‌ همبستگی و ایستادگی را در مقابل چشمان جهانیان متبلور ساختند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرده و در برابر عظمت ملت ایران و حضور به موقع و انقلابی آنان سر تعظیم فرود می‌آوریم.

رئیس شورای اسلامی زرین شهر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را قدم اول برای حضور در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: قطعا ملت با بصیرت ایران در امتداد حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضوری پرشور در پای صندوق‌های رای خواهند داشت و مثل همیشه در این عرصه نیز حماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=54994
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.