• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

وضعیت جوی استان‌های کشور امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

  • کد خبر : 55144
  • 23 بهمن 1402 - 10:08
وضعیت جوی استان‌های کشور امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: از اواخر وقت چهارشنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و در شمال غرب و غرب کشور سبب بارش خواهد شد.

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در جنوب استان‌های بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان و جزایر واقع در خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان، رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گاهی گردوخاک و در بعضی نقاط تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سایر مناطق کشور تا روز چهارشنبه جوی آرام خواهیم داشت، افزود: از اواخر وقت چهارشنبه سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و در شمال غرب و غرب کشور سبب بارش خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: پنجشنبه ضمن تشدید بارش‌ها در غرب، سامانه بارشی با حرکت شرقی خود، جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و البرز مرکزی را نیز تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

ضیائیان با بیان اینکه تنگه هرمز و دریای عمان طی دو روز آینده مواج است، خاطرنشان کرد: جمعه بارش در نیمه غربی، سواحل دریای خزر و بخش‌هایی از شمال شرق ادامه خواهد داشت.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=55144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.