• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان:

مهارت کلید اشتغال پایدار است

  • کد خبر : 55678
  • 27 بهمن 1402 - 15:25
مهارت کلید اشتغال پایدار است
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان گفت: کسب دانش، مهارت و فناوری‌های نوین یکی از مهم ترین ارکان توسعه اقتصاد پایدار به شمار می‌آید و نظام آموزش فنی ‌و حرفه ‌ای به عنوان مهم ترین بخش پازل مهارت آموزی نظام آموزشی کشور نقش بسزایی را در این حوزه ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن علیرضا ملک‌پور اظهار کرد: کسب دانش، مهارت و فناوری‌های نوین یکی از مهم ترین ارکان توسعه اقتصاد پایدار به شمار می‌آید و نظام آموزش فنی ‌و حرفه ‌ای به عنوان مهم ترین بخش پازل مهارت آموزی نظام آموزشی کشور نقش بسزایی را در این حوزه ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه مهارت کلید اشتغال پایدار است، افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای افراد را برای ورود به بازار کار آماده می کند و می‌تواند با انتقال مهارت مورد نیاز، پاسخگویی نیازهای در حال تغییر، شایستگی بازارکار و برابری فرصت‌ها را برای همه افراد فراهم کند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: مراکز آموزش فنی و حرفه ای با سرمایه گذاری بر روی نیروی کار تمام تلاش خود را در جهت نیل به توسعه پایدار به کار بسته‌اند از این رو لازم است در شهرستان لنجان نیز با تقویت آموزش‌های مهارتی و ایجاد تخصص‌های مختلف، متناسب و هماهنگ با نیازهای شهرستان قدم برداشت تا ضمن ارتقای پویایی و شادابی در میان قشر جوان باعث جلوگیری از هدر رفتن منابع انسانی و مالی در کشور شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=55678

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.