• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سرلشکر باقری: تولید شناورها با فناوری روز دنیا خاری در چشم دشمنان است

  • کد خبر : 56112
  • 30 بهمن 1402 - 10:20
سرلشکر باقری: تولید شناورها با فناوری روز دنیا خاری در چشم دشمنان است
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشور در آیین الحاق دو فروند ناو اقیانوس‌پیمای جدید به نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: سرعت تولید شناور در نیروی دریایی سپاه با توجه به امکانات، کم‌نظیر است.

به گزارش نبض وطن به نقل از فارس، سرلشکر محمد باقری صبح امروز _دوشنبه سی‌ام بهمن_ در آئین الحاق دو فروند ناو اقیانوس‌پیمای جدید در کلاس شهید سلیمانی که در ستاد نیروی دریایی سپاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز افتخار می‌کنیم که چنین شناورهای ارزشمندی با فناوری روز دنیا در ایران طراحی و ساخته شد و به‌کارگیری می‌شود.

وی با بیان این که وقتی شناورهای گذشته رزمندگان را می‌بینیم و حالا که این جوانان و صنعتگران و دانشمندان گمنام در شرایط تحریم چنین شناورهایی را با فناوری روز دنیا می‌سازند، خاری در چشم دشمنان است، افتخار می‌کنیم.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سرعت ساخت این شناورها از ایده تا شکل‌گیری محصول و به‌کارگیری آن را در زمان اندک و کاملاً با حرکت جهادی کم‌نظیر خواند و گفت: چنین مسیری در کشورهای پیشرفته جهان هم چندین برابر بیش از این زمان می‌برد و این نمی‌شود مگر عنایت خداوند متعال، برکت خون شهیدان و حرکت جهادی همه ایثارگران عرصه فکر و اندیشه و دانش و فناوری و صنعت که قدردان یکایک این عزیزان هستم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=56112

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.