• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان لنجان:

جانبازان سند زنده جهاد حق علیه باطل هستند

  • کد خبر : 56160
  • 30 بهمن 1402 - 17:21
جانبازان سند زنده جهاد حق علیه باطل هستند
فرماندار شهرستان لنجان گفت: جانبازان اسناد زنده ای از مجاهدت و ایثارگری و اسوه‌های ایمان، ایستادگی و رشادت هستند از این رو وصف مبارک «شهید زنده» برازنده قامت صبر و ایثار شما عزیزان است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی در دیدار با جانباز ۷۰ درصد سید علی موسوی، با بیان اینکه جانبازان در میدان جهاد و ایثار به ایفای نقش پرداخته و مدال افتخار گرفته‌اند، اظهار اظهار کرد: جانبازان، انسان‌هایی ایثارگر و جان برکف هستند که طی سال‌های جنگ تحمیلی و تجاوز دشمن، در خطوط مقدم جبهه، قهرمانانه سینه خود را در برابر آتش دشمن سپر کرده و در راه حفظ کیان اسلام، سلامت خود را تقدیم کردند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب  جانبازان را شهیدان زنده نامیده و می‌فرمایند: جانبازان، انسان هایی هستند که در سخت ترین دوران کشور شرف، شجاعت و تعهد خود را ثابت نمودند. ما به جانبازان، به عنوان شهیدان زنده انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه جانبازان سند زنده جهاد حق علیه باطل هستند، تصریح کرد: جانبازان اسناد زنده ای از مجاهدت و ایثارگری و اسوه‌های ایمان، ایستادگی و رشادت هستند از این رو وصف مبارک «شهید زنده» برازنده قامت صبر و ایثار شما عزیزان است.

وی با بیان اینکه امنیت کنونی کشور را مدیون خون شهدا و دلاوری رزمندگان و جانبازان هستیم، ادامه داد: عزت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی در سایه از خودگذشتگی و خون پاک شهدا، جانبازان و ایثارگران حاصل شده است.

محمدی با بیان اینکه  کسی که شهید می‎شود، یکبار طعم شهادت را می‌چشد، اما جانبازان به اندازه یک عمر، مسیر شهادت را طی می‌کنند، اضافه کرد: همسران جانبازان قهرمانانی خاموش و گمنام هستند که باید مقاومت فوق العاده و ایمان قوی که از خود در کنار جانبازان به نمایش می‌گذارند را تحسین کرد و باید گفت رسیدگی به امور ایثارگران، جانبازان و خانواده عزیز ایشان را به طور ویژه در دستور کار خواهیم داشت.

وی تقویت فرهنگ ایثار و شهادت را از الزامات پیشرفت در گام دوم انقلاب دانست و عنوان کرد: گام دوم انقلاب را به پشتوانه‌ جانبازان و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری همچون گام اول با عزت طی خواهیم کرد.

وی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تحقق گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: گام دوم انقلاب با تکیه بر ارزش‌های نظام اسلامی و دوران دفاع مقدس و همچنین روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل تهدیدات، فشارها و تحریم‌ها در حال پیش روی است و دشمنان باید بدانند که فرهنگ ایثار و شهادت در ملت ایران همچون گذشته زنده و پرچم قیام اباعبدالله(ع) نیز همچنان برافراشته مانده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=56160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.