• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

دیدار معاون سیاسی استاندار اصفهان با دبیران تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌های استان

  • کد خبر : 56559
  • 03 اسفند 1402 - 19:32
دیدار معاون سیاسی استاندار اصفهان با دبیران تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌های استان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با معاونین فرهنگی و دبیران تشکل‌های اسلامی دانشگاه‌های استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش نبض وطن به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری، امروز _ پنجشنبه سوم اسفند_ اظهار کرد: مبنای حرکت ما در امورات کشور منویات مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: اگر امروز برای مشارکت همگانی در انتخابات تلاش می‌کنیم نخست برای ادای تکلیف است تا پای اصول انقلاب اسلامی بایستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان حضور و مشارکت مردم در انتخابات را یک حق مسلم برای ایرانیان دانست و افزود: در این شرایط بایستی به بهترین نحو برای برگزاری و اجرای انتخابات بسترسازی کنیم.

جان‌نثاری در خصوص اهمیت انتخابات با اشاره به مؤلفه‌های انتخابات پیش‌رو، گفت: سال گذشته کشور ما درگیر فتنه شد و این فتنه فضای غیرشفاف و دوگانه‌ای را در کشور حاکم کرد.

وی ادامه داد: خود اکثریت پنداری فریب و حیله دشمن در این فتنه بود که تاکنون نیز توسط دشمن دنبال می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان عنوان کرد: اکنون ایران اسلامی گرفتار جنگ تن به تن با دشمن است و در این شرایط نیز درصدد برگزاری انتخابات هستیم.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: همین شرایط فعلی باعث شده تا مقام معظم رهبری از ابتدای سال تاکنون در مورد انتخابات رهنمودهای اساسی را مطرح کردند.

وی ضمن تأکید بر چهار راهبرد اساسی مقام معظم رهبری در حوزه برگزاری انتخابات، گفت: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار راهبردی هستند که تلاش می‌کنیم انتخابات با این چهار اصل کاربردی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان متذکر شد: حضور مستمر در جمع اقشار مختلف مردمی نیز از جمله رویکردهایی بود که باجدیت به این حوزه ورود کردیم.

جان‌نثاری افزود: این رویکرد در شهرستان‌ها نیز با حضور فرمانداران دنبال شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در خصوص حفظ شأن احزاب که مورد پرسش دانشجویان قرار گرفت، متذکر شد: اگر انتقادات از حزب توسط حزبی دیگر به امنیت ملی ضربه بزند به عنوان حفظ حقوق عامه ورود می‌کنیم اما در غیر این صورت فردی که احساس می‌کند به شخصیتش توسط حزبی دیگر توهین شده بایستی شکایت کند تا این مورد توسط مراجع قانونی دنبال شود.

وی در پایان به سوالات دانشجویان در خصوص برگزاری انتخابات پاسخ داد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=56559

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.