• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

بارش ۱۲ میلی‌متر در زرین‌شهر/دمای مناطق مختلف اصفهان ۱۵ درجه کاهش می‌یابد

  • کد خبر : 57053
  • 06 اسفند 1402 - 11:40
بارش ۱۲ میلی‌متر در زرین‌شهر/دمای مناطق مختلف اصفهان ۱۵ درجه کاهش می‌یابد
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس اعلام هواشناسی دمای هوا در اکثر مناطق استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده از ۱۰ تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به ورود موج بارندگی به استان اصفهان از روز گذشته اظهار کرد: این موج از روز گذشته منجر به بارش باران و برف در همه مناطق استان شده است که این موج جدید بارشی، سرد قطبی بوده و از شمال وارد استان شده و منجر به کاهش دما وبارش باران و برف شده است.

وی افزود: از روز گذشته تاکنون در زرین‌شهر ۱۲ میلی‌متر، ورزنه ۹.۲ میلی‌متر، هرند ۱۰ میلی‌متر، برزک کاشان ۱۱ میلی‌متر، ر، ۱۷ میلی‌متر در کلیشاد، ۱۱ میلی‌متر در فلاورجان، نائین ۱۳ میلی‌متر، فریدونشهر ۱۱ میلی‌متر، سمیرم ۱۸ میلی‌متر، خوانسار ۱۳ میلی‌متر، اصفهان ۱۳ میلی‌متر، دولت آباد ۵ میلی‌متر، فرودگاه ۸ میلی‌متر، اردستان و بوئین میاندشت ۹ میلی‌متر بارش گزارش شده همچنین میزان بارش برف در مناطق غرب و ارتفاعات نیز تاکنون حدود ۵ سانتی‌متر گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر در همه محورهای استان اصفهان بارش برف گزارش شده و این سامانه تا بعد از ظهر فردا در استان اصفهان فعال است.

وی اضافه کرد: از فردا به دلیل سرد و قطبی بودن سامانه جدی بارشی شاهد کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه‌ای دمای هوای استان اصفهان خواهیم بود که این کاهش دما بیشتر در مناطق شرقی استان محسوس خواهد بود.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که طی ۲۴ ساعت آینده حداکثر دماها در استان اصفهان به صفر می‌رسد و حداقل‌ها نیز از ۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر کمتر خواهد بود که این شرایط تا پایان هفته نیز ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=57053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.