• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
معاون خدمات شهری شهرداری زرین شهر :

جانمایی ۱۵۰ مکان برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در زرین شهر

  • کد خبر : 57080
  • 06 اسفند 1402 - 17:33
جانمایی ۱۵۰ مکان برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در زرین شهر
معاون خدمات شهری شهرداری زرین شهر گفت: جهت ایجاد عدالت بین نامزدهای انتخاباتی شهرداری زرین شهر فضای لازم برای تبلیغات انتخاباتی ایجاد و در اختیار آن‌ها قرار داده به‌گونه‌ای بیش از ۱۵۰ نقطه برای تبلیغات انتخابات نامزدها در نقاط پرتردد سطح شهر ایجاد شده است تا زیبایی بصری شهر حفظ شود.

علیرضا باقری در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به آماده‌سازی فضای شهری برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، اظهار کرد: مدیریت شهری بر اساس وظایف قانونی که بر عهده دارد، تدابیر لازم را برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی اتخاذ کرده و از هفته‌های قبل برنامه‌ریزی و فعالیت‌های خود را در این خصوص آغاز کرده است.

وی افزود: با توجه به تعداد نامزدهای انتخاباتی و جهت ایجاد عدالت بین نامزدهای انتخاباتی شهرداری زرین شهر فضای لازم برای تبلیغات انتخاباتی ایجاد و در اختیار آن‌ها قرار داده به‌گونه‌ای بیش از ۱۵۰ نقطه برای تبلیغات انتخابات نامزدها در نقاط پرتردد سطح شهر ایجاد شده است تا زیبایی بصری شهر حفظ شود.

معاون خدمات شهری شهرداری زرین شهر مدت زمان تبلیغات انتخاباتی را کارزاری برای نشان دادن التزام عملی کاندیداها به قوانین انتخاباتی دانست و تصریح کرد: با هدف جلوگیری از آسیب به دیواره‌ها و اماکن عمومی، ایستگاه‌های مشخص شده‌ای در خیابان‌ها، معابر و میادین اصلی شهر با بنرهای سفید رنگ در نظر گرفته شده که نامزدهای انتخابات می‌توانند از این ظرفیت مناسب برای تبلیغات خود استفاده کنند.

وی با اشاره به ضرورت حفظ زیبایی شهر و رعایت حقوق شهروندان در روند تبلیغات، ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی و هواداران آنها مجاز هستند در نقاط تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند و از مسئولان، اعضای ستادهای تبلیغاتی و طرفداران نامزدها درخواست می‌شود از افشانه‌های رنگ برای تبلیغات محیطی در معابر شهری به جد خودداری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری زرین شهر خاطرنشان کرد: تبلیغات در فضای حقیقی قطعاً باعث ایجاد شور و نشاط در جامعه می‌شود که برای حفظ زیبایی شهر، رعایت حقوق شهروندان و نامزدها، به طور قطع باید در چهارچوب قوانین و در محل‌های تعیین شده توسط شهرداری اجرا شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=57080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.