• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سربازان گمنام؛ نیکنامان امنیت ایران

  • کد خبر : 57085
  • 06 اسفند 1402 - 18:18
سربازان گمنام؛ نیکنامان امنیت ایران
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: نامگذاری نیمه شعبان و ولادت با سعادت بقیه‌الله اعظم حضرت مهدی موعود (عج) تحت عنوان روز سربازان گمنام، ایده مبارکی برای قدرشناسی از کسانی است که با فداکاری اما در گمنامی تمام برای امنیت و آسایش ما جانفشانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، محسن محمودی رئیس شورای اسلامی زرین شهر با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

دنیای امروز آبستن مسایل مختلف و صحنه‌ای از رویدادها و حوادث پیدا و پنهان و دسیسه‌ها و تهدیدهای گوناگون مستکبران جهان است و در چنین شرایطی سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند که هوشیارانه، مجاهدانه و مقتدرانه برای حفظ ثبات، امنیت و آرامش کشور و ملت ایران مظلومان شبانه روز تلاش می‌کنند.

اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) به تحولات جهانی، منطقه‌ای و داخلی سبب شده دشمنان ایران اسلامی علیرغم هم‌افزایی و بسیج عوامل منطقه‌ای و تجهیز گروه‌های تروریستی برای برهم زدن امنیت و آرامش ملت ایران در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بمانند و توطئه‌های متعددی که دشمنان در آستین پرورده‌اند یکی پس از دیگری خنثی شود.

ضربه به باندها و سرشبکه‌های کلان موادمخدر، ضربه به باندهای قاچاق سوخت، مبارزه با جاسوسان، تروریسم و دستگیری تعداد زیادی از عناصر مرتبط با بیگانگان، گروه‌های معاند و تکفیری، ضربه به باندهای اشرار مسلح، پیشگیری از موارد فراوان اختلاس و ارتشاء، رصد اطلاعاتی فضای جامعه و پیشگیری از رویدادهای متعدد مخل امنیت تنها بخشی از عملکرد بی نظیر سربازان گمنان امام زمان(عج) است که باید قدردان آن بود.

نامگذاری نیمه شعبان و ولادت با سعادت بقیه‌الله اعظم حضرت مهدی موعود (عج) تحت عنوان روز سربازان گمنام، ایده مبارکی برای قدرشناسی از کسانی است که با فداکاری اما در گمنامی تمام برای امنیت و آسایش ما جانفشانی می‌کنند.

اینجانب، ضمن تبریک میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) از زحمات و تلاش‌های خالصانه همه نیروهای وزارت اطلاعات بویژه سربازان گمنام در اداره اطلاعات شهرستان لنجان تشکر و قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و خدمتگزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین و شیعیان اهل بیت (ع) مسئلت می‌نمایم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=57085

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.