• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳

وزیر ورزش و جوانان: مراسم تجلیل از مدال‌آوران هانگژو با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود

  • کد خبر : 57300
  • 08 اسفند 1402 - 16:28
وزیر ورزش و جوانان: مراسم تجلیل از مدال‌آوران هانگژو با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه پرداخت پاداش مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو در برنامه‌های وزارت قرار دارد، گفت: تلاش می‌کنیم اوایل سال آینده، این مراسم را با حضور رئیس جمهور برگزار و پاداش قهرمانان را تقدیم کنیم.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، کیومرث هاشمی در پایان فینال لیگ برتر والیبال زنان که با قهرمانی سایپا همراه شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: والیبال رشته پرطرفداری در ایران است و قطعاً برگزاری لیگ به توسعه و پیشرفت والیبال بانوان کمک خواهد کرد.

وی افزود: ضمن قدردانی از دوستانی که در ورزش بانوان تیم‌داری می‌کنند، باید بگویم در ابتدای راه هستیم و توسعه ورزش بانوان می‌تواند از باشگاه‌ها آغاز شود. خوشبختانه در اکثر رشته‌های ورزشی لیگ داریم. این لیگ‌ها به تقویت تیم‌های ملی کمک و وزارت ورزش از برگزاری لیگ‌ها حمایت می‌کند.

وزیر ورزش همچنین درباره پرداخت پاداش مدال‌آوران بازی‌های آسیایی هانگژو، توضیح داد: هنوز سال تمام نشده و پرداخت پاداش بازی‌های آسیایی در برنامه‌های ماست. تلاش ما این است تا در اوایل سال آینده با حضور رئیس جمهور مراسم تجلیل از مدال‌آوران را برگزار و پاداش قهرمانان را تقدیم کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=57300

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.