• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

عاملان سرقت ۴۰ میلیاردی در اصفهان دستگیر شدند

  • کد خبر : 57371
  • 08 اسفند 1402 - 20:54
عاملان سرقت ۴۰ میلیاردی در اصفهان دستگیر شدند
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: متهمان به ۳۱ فقره سرقت مغازه و خودرو اعتراف کردند.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از بعضی واحدهای صنفی و سرقت خودرو در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اصفهان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی در نهایت هویت دو عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی و اقدامات گسترده میدانی خود برای شناسایی مخفیگاه آنان را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سرانجام پس از شناسایی محل اختفا متهمان، کارآگاهان طی هماهنگی با مرجع قضائی هر دو نفر را در یک عملیات هماهنگ دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

ترکیان با اشاره به اعتراف سارقان به ۲۳ فقره سرقت از مغازه و هشت فقره سرقت خودرو افزود: طبق برآورد انجام شده ارزش اموال به سرقت رفته از مغازه‌ها توسط این دو متهم بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن کشف هشت دستگاه خودروی وانت مزدا و مقادیری اموال مسروقه دیگر و تحویل آن به مالباختگان، دو مالخر این پرونده نیز دستگیر و به همراه سایر متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=57371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.