• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر مطرح کرد:

ساختن ایرانی قوی‌تر با حضور در پای صندوق‌های رای

  • کد خبر : 57621
  • 09 اسفند 1402 - 20:04
ساختن ایرانی قوی‌تر با حضور در پای صندوق‌های رای
شهردار زرین شهر گفت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای علاوه بر تضمین اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه ساخت ایران قوی را فراهم می‌کند و حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گواهی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند است.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن،انتخابات را یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: انتخابات از جمله رویدادهای سرنوشت ساز ایران اسلامی به‌شمار می‌آید که در اصل ۷۶ قانون اساسی متجلی شده است و حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای نقش بسزایی را در برخورداری از دیپلماسی قوی و مذاکرات موفق در نظام بین الملل ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات فرصت‌های لازم را برای ساختن آینده کشور فراهم می‌کند، افزود: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای علاوه بر تضمین اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی زمینه ساخت ایران قوی را فراهم می‌کند و حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن گواهی بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند است.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: همه ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که راه عبور از مسائل و مشکلات کشور و رسیدن به قله‌های پیشرفت، حضور آحاد ملت در صحنه انتخابات بوده از این رو عقلا و شرعا باید در انتخابات حضور پیدا کنیم تا نه تنها موجب اقتدار ملی شویم بلکه نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه ما استواری در مسیر ولایت و برائت از دشمنان است، عنوان کرد: یکی از مهمترین اهداف مستکبران جهان در مقابله با عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم از آینده نظام است، توطئه‌ای که قطعاً با حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای خنثی می‌شود.

اسماعیلی احمدی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات، شرکت در ساختن سرنوشت نسل امروز و آینده است از این رو از شهروندان انقلابی و همیشه در صحنه خطه طلایی ایران زرین شهر دعوت می‌کنیم با حضور پرشور و کنشگرانه در پای صندوق‌های رای زمینه‌ساز تحقق آرمان‌هایی چون عدالت، حل مشکل معیشت و… را فراهم کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=57621

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.