• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی زرین‌شهر:

انتخابات نماد وحدت ملی و مظهر نقش آفرینی مردم در حاکمیت است

  • کد خبر : 57628
  • 09 اسفند 1402 - 22:09
انتخابات نماد وحدت ملی و مظهر نقش آفرینی مردم در حاکمیت است
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: انتخابات مظهر نقش‌آفرینی آگاهانه مردم در کانون‌های تصمیم‌گیر نظام به‌شمار می‌آید و با مروری گذرا بر عملکرد جبهه کفر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در می‌یابیم در ۴۵ سال گذشته، دشمنان نظام و ملت ایران برای تغییر نگرش و تغییر ساختار و براندازی با تمام توان به میدان آمده‌اند.

محسن محمودی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن انتخابات را رویدادی سرنوشت‌ساز دانست و اظهار کرد: براساس قانون اساسی، مردم حق دارند سرنوشت خود را با حضور در انتخابات تعیین کنند به خصوص در انتخابات مجلس شورای اسلامی که دارای جایگاه بسیار مهمی است و تأثیر مستقیم در سرنوشت ملت ایران دارد.

وی انتخابات را نماد وحدت ملی و مظهر نقش آفرینی مردم در حاکمیت دانست و افزود: انتخابات مظهر نقش‌آفرینی آگاهانه مردم در کانون‌های تصمیم‌گیری نظام به‌شمار می‌آید و با مروری گذرا بر عملکرد جبهه کفر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در می‌یابیم در ۴۵ سال گذشته، دشمنان نظام و ملت ایران برای تغییر نگرش و تغییر ساختار و براندازی با تمام توان به میدان آمده‌اند.

رئیس شورای اسلامی زرین شهر تصریح کرد: افزایش مشارکت مردم در انتخاباتی چون انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث ایجاد مجلسی کارآمد و درنهایت تصویب قوانین و مقررات کارامد و با ثبات، افزایش میزان پاسخگویی دولت، کاهش سطح فساد اقتصادی با تقویت بعد نظارتی مجلس و بهبود فضای کسب و کار خواهد شد از این رو باید با خلق حماسه‌ای جدی در پای صندوق‌های رأی در مسیر افزایش امنیت اقتصادی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه قطعاً ملت ایران روز جمعه صحنه‌های باشکوهی را با حضور آگاهانه در شهرها و روستاهای ایران خلق خواهند کرد، ادامه داد: پشتیبانی و حمایت مداوم ملت ایران با حضور در عرصه‌های حساس و سرنوشت ساز نشان می‌دهد که حفظ و بازتولید ارزش‌های انقلاب اسلامی اولویت اول آنان و رأی ملت، میزانِ حکمرانیِ مردم در تصمیم‌گیری‌های کلان ملی است از این رو از گذشته، تاکنون همیشه صحنه‌هایی خلق کرده‌اند که دشمن نسبت به آن صحنه‌ها ناامید شده است.

محمودی حضور در انتخابات را لبیک به ندای سردار دل‌ها دانست و اضافه کرد: طی روزهای گذشته شاهد ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در شهرستان لنجان هستیم که نشان می‌دهد که مردم شهرها و روستاهای این شهرستان در این دوره از انتخابات مشارکت قابل توجهی خواهد داشت و با حضور خود پای صندوق‌های رأی دین خود را به انقلاب، شهدا و امام و رهبری ادا خواهند کرد.

وی عنوان کرد: اینکه مسئله انتخابات در ایران اسلامی به این میزان مورد هجمه مستکبران جهان و رسانه‌های آنان است، بیان کننده شکل‌گیری حکومتی توانمند و مستقل بوده و استمرار مشارکت سیاسی ملت ایران می‌تواند مبانی جمهوری اسلامی، قدرت گفتمانی و دیپلماسی نظام جمهوری اسلامی را تقویت کند.

رئیس شورای اسلامی زرین شهر خاطرنشان کرد: روز جمعه و در دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بازهم اقشار مختلف پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و با حضور پرشور در انتخابات و رأی دادن به نامزدهای شایسته و توانمند علاوه بر خلق حماسه‌ای ماندگار، زمینه پیشرفت و توسعه کشور در حوزه‌های مختلف را فراهم خواهند کرد.

وی یادآور شد: از همه شهروندان خطه طلایی ایران زرین شهر، اصناف، اقوام، نخبگان، هنرمندان، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و آحاد ملت شریف ایران برای حضور فعّال و دشمن‌شکن در انتخابات ۱۱ اسفندماه دعوت کرده و امیدواریم با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو و رأی دادن به نمایندگانی توانمند، مسئولیت پذیر، شجاع با روحیه جهادی و مردمی شاهد شکلگیری مجلسی انقلابی، متعهد و متخصص باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=57628

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.