• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

عزم جدی دولت برای بازگشت رونق به بورس

  • کد خبر : 57714
  • 10 اسفند 1402 - 12:54
عزم جدی دولت برای بازگشت رونق به بورس
وزارت اقتصاد اعلام کرد: تلاش دولت همواره در راستای رونق بورس و بازار سرمایه بوده و از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰۰ هزار میلیارد تومان تأمین مالی در بازار سرمایه صورت گرفته است که تا پایان سال به ۷۵۰ هزار میلیارد تومان نیز خواهد رسید.

به گزارش نبض وطن، مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: تلاش دولت همواره در راستای رونق بورس و بازار سرمایه بوده و از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۰۰ هزار میلیارد تومان تأمین مالی در بازار سرمایه صورت گرفته است که تا پایان سال به ۷۵۰ هزار میلیارد تومان نیز خواهد رسید.

بازار سرمایه کشورمان پس از ریزش تاریخی سال ۱۳۹۹، با مشکل اعتماد نداشتن مردم و سرمایه‌گذاران مواجه شده که تمام تلاش دولت سیزدهم همواره بر این هدف متمرکز شده است که اعتماد از دست رفته مردم به بورس به‌واسطه اقدامات غیرمنطقی دولت قبل بازگردد.

اکنون بازار سرمایه ظرفیت بسیار خوب و بالایی برای رشد دارد و سهام بورس اکنون تقریباً یک‌سوم تا دوسوم ارزش واقعی خودشان را دارند. به همین دلیل بازار سرمایه اکنون یکی از بازارهای با ظرفیت بسیار بالا برای سرمایه‌گذاری است.

همچنین آشنایی شرکت‌های کوچک و متوسط با بازار سرمایه یکی از اهداف اصلی متولیان سازمان بورس و اوراق بهادار است که در نهایت با آشنایی آن‌ها با بازار سهام و تأمین مالی پروژه‌ها می‌توان موجب اعتماد دوباره مردم و سرمایه‌گذاران به بورس شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=57714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.