• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرمانده کل انتظامی کشور خبر داد:

رونمایی از خودروی ضدگلوله با ماهیت شهری

  • کد خبر : 57720
  • 10 اسفند 1402 - 14:14
رونمایی از خودروی ضدگلوله با ماهیت شهری
فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به الحاق تجهیزات جدید به پلیس گفت: اتفاق خوبی که در الحاق تجهیزات جدید به پلیس انجام گرفت، رونمایی از خودروی ضدگلوله با ماهیت شهری است.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار احمدرضا رادان اظهار کرد: اتفاق خوبی که در الحاق تجهیزات جدید به پلیس انجام گرفت، رونمایی از خودروی ضدگلوله با ماهیت شهری است که توسط همکاران پشتیبانی و همکاری و مشارکت سازمان صنایع دفاع به بار نشسته که در نوع خود بی‌نظیر است و نسبت به نمونه‌های خارجی آن برتری دارد.

وی با اشاره به اختصاص پهپاد به پلیس‌های تخصصی از جمله مرزبانی، راهور و یگان‌های ویژه افزود: با هدف‌های مشخص شده در مأموریت‌ها و کنترل جاده‌ها در ایام نوروز از این پهپادها استفاده خواهد شد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رصد کویر توسط پهپادها تصریح کرد: با الحاقات جدید مرزهای ما بیشتر از قبل کنترل خواهند شد و شاهد مراقبت و دیده‌بانی بهتری خواهیم بود.

سردار رادان از اختصاص یک هزار دستگاه انواع خودرو و ۱۵۰۰ دستگاه موتورسیکلت به بخش‌های مأموریتی و ۷۰ دستگاه شناور تاکتیکی سریع به حوزه مرزبانی در بخش دریابانی خبر داد که می‌تواند مأموریت‌ها را در دریا خاصه در مبارزه با قاچاقچیان ارتقا دهد و با اشاره به اختصاص دوربین البسه و موضوع آفلاین بودن برخی از آنها خاطرنشان کرد: تصویربرداری در مأموریت‌ها به صورت زنده یا آفلاین انجام می‌شود و از تصاویر در صورت نیاز استفاده خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=57720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.