• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳

سردار کرمی: هیچ مشکل امنیتی در کشور گزارش نشده است

  • کد خبر : 57872
  • 11 اسفند 1402 - 12:31
سردار کرمی: هیچ مشکل امنیتی در کشور گزارش نشده است
فرمانده یگان‌های ویژه فراجا از ازدحام جمعیت در برخی حوزه‌های انتخاباتی خبر داد و گفت: تا این لحظه هیچ مشکل امنیتی در کشور گزارش نشده است.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسن کرمی اظهار کرد: در ابتدا روز انتخابات را به مردم شریف ایران تبریک می‌گویم، امروز روز سرنوشت‌سازی است و مردم با انگیزه و علاقه به رأی دادن سرنوشت خود را رقم خواهند زد.

وی با اشاره به حضور مردم برای شرکت در انتخابات افزود: از امروز صبح شاهد هستیم که در سراسر کشور استقبال و حضور مردم برای شرکت در انتخابات بی‌نظیر بوده است، من در تماس تصویری با همکاران در سایر استان‌ها بررسی کردم که مشکل اصلی ما در این لحظه کنترل حضور جمعیت و هیجانات آنان است.

فرمانده یگان ویژه فراجا گفت: در برخی حوزه‌های انتخاباتی ازدحام به قدری بالاست که همکاران ما مجبور شدند برای ایجاد نظم و امنیت ورود کنند. البته تا این لحظه مشکل امنیتی در سراسر کشور گزارش نشده است. همکاران ما آمادگی کامل داشته و از قبل اشراف امنیتی بر همه مسائل دارند.

وی ادامه داد: من همیشه معتقدم در زمان یکه دشمنان ما مصمم شوند که مردم ما را از انجام کاری منع کنند، مردم ما شور و علاقه بیشتری در صحنه حضور پیدا می‌کنند. امسال هم علی رغم تبلیغات و ایجاد شک و دودلی‌هایی که دشمن ایجاد کرده است؛ مردم حضور گسترده خواهند داشت که آخر شب شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=57872

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.