• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان؛

قیمت آش و حلیم در ماه رمضان ۱۴۰۰ در لنجان اعلام شد

  • کد خبر : 5792
  • 24 فروردین 1400 - 11:40
قیمت آش و حلیم در ماه رمضان ۱۴۰۰ در لنجان اعلام شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان گفت:با توجه به استقبال مردم از زولبیا بامیه و همچنین آش و حلیم بادمجان در ماه مبارک رمضان، هر ساله نزدیک به این ایام نرخ‌های مصوبی برای این کالاها اعلام می‌شود.

محمد جواد نورانی در گفتو گو با خبرنگار نبض وطن با بیان اینکه براساس پیگیری های صورت گرفته خوشبختانه کمبودی در زمینه تامین مواد اولیه به ویژه روغن و شکر در بازار وجود ندارد، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و استقبال از شیرینی خاص این ماه، میزان فعالیت و فروش قنادان بیشتر از سایر ایام سال می شود و بر اساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد کرونا فعالیت قنادان جزو مشاغل گروه یک در نظر گرفته شده و این صنف می تواند در تعطیلات کرونایی به فعالیت خود به صورت بیرون بر ادامه دهند.

وی افزود: با توجه به استقبال مردم از زولبیا بامیه و همچنین آش و حلیم بادمجان در ماه مبارک رمضان، هر ساله نزدیک به این ایام نرخ‌های مصوبی برای این کالاها اعلام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان لنجان تصریح کرد: مطابق با هماهنگی های انجام شده و تصمیمات اتخاذ شده در کارگروه تنظیم بازار شهرستان لنجان قیمت هر کیلوگرم زولبیا بامیه ویژه ماه رمضان در واحدهای صنفی درجه یک ۴۰ هزار تومان و هر کیلو گرم زولبیا بامیه ویژه ماه رمضان در واحدهای صنفی درجه دو  ۳۲ هزار تومان تصویب شد.

وی ادامه داد: قیمت هر کیلو گرم حلیم درجه یک ۲۵ هزار تومان و هرکیلو حلیم درجه دو ۲۰ هزار تومان در ماه مبارک رمضان تعیین شده است.

نورانی اضافه کرد: هر کیلو آش شله قلمکار درجه یک ۲۰ هزار تومان و هر کیلو آش شله قلمکار درجه دو ۱۶ هزار تومان

 در ماه رمضان عرضه خواهد شد.

وی عنوان کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی حاکم بر شهرهای مختلف ایران و لزوم رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی،واحدهای طبخ و توزیع آش و حلیم در شهرستان لنجان به‌صورت بیرون فعالیت خواهند کرد و کلیه رستوران‌ها و صنوف مرتبت از ساعت ۱۶ می توانند فعالیت داشته باشند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=5792
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.