• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

وزیر فرهنگ: فروش میلیاردی سینما را شوخی می‌گرفتند اما محقق شد

  • کد خبر : 58163
  • 12 اسفند 1402 - 12:40
وزیر فرهنگ: فروش میلیاردی سینما را شوخی می‌گرفتند اما محقق شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وقتی در فصول اول سال اعداد فروش را اعلام می‌کردیم، برخی فکر می‌کردند شوخی است، اکنون اواسط اسفند هستیم و فروش میلیاردی سینما محقق شد.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، محمدمهدی اسماعیلی درباره آمار فروش فیلم‌ها و سینماها در سال ۱۴۰۲ اظهار کرد: وقتی در فصول اولیه سال اعداد فروش را می‌گفتیم و ماه‌های پیش‌رو پیش‌بینی می‌کردیم برخی فکر می‌کردند شوخی است اما الآن در اواسط اسفند هستیم همه دیدند که آن اعداد محقق شد.

وی افزود: امسال فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینما محقق شد، طبق آمار در آستانه ۳۰ میلیون مخاطب قرار داریم، آثار سینمایی بسیار پرفروش شدند؛ امیدواریم سال آینده پررونق‌تر باشد، هر چقدر بالاتر برود باعث خوشحالی ما می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره بیمه و مالیات مؤسسات و فعالان فرهنگی و هنری گفت: روز پنجشنبه -۱۰ اسفند- با رئیس‌جمهور در خصوص بیمه و مالیات هنرمندان جلسه‌ای داشتیم، قرار شد در این زمینه به زودی تفاهم‌نامه‌هایی میان سازمان تأمین اجتماعی، وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی و وزارت اقتصاد و امور دارایی منعقد شود تا همه مسائل مالیاتی و بیمه‌ای برای مؤسسات فرهنگی، هنری، قرآنی و اهالی نمایش و همه کسانی که دغدغه دارند در حد مطالبات به‌حقی آن‌ها محقق شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: گزارش کاملی درباره دستاوردهای هنر و سینما انتهای هفته بعد از جلسه دولت به خبرنگاران و اصحاب رسانه ارائه خواهم کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=58163

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.