• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

قدردانی رئیس شورای اسلامی زرین شهر از مردم برای حضور در انتخابات

  • کد خبر : 58313
  • 13 اسفند 1402 - 12:57
قدردانی رئیس شورای اسلامی زرین شهر از مردم برای حضور در انتخابات
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: حضور آگاهانه شهروندان زرین شهر همگام با شهروندان دیگر شهرهای ایران در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همچون دمیدن خون تازه‌ای در رگ‌های کشور، نظام و مسئولان بود و این حضور آگاهانه در شرایطی حساس و تعیین‌کننده به منصه ظهور رسید و برگ زرین دیگری به تقویم این دیار زرخیر افزوده شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، محسن محمودی رئیس شورای اسلامی زرین شهر در پی حضور پرشور و گسترده مردم فهیم و شایسته شهرستان لنجان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با انتشار پیامی در صفحه شخص خود در اینستاگرام، از مردم ولایت مدار این شهرستان قدردانی کرد.

انتخابات یکی از رویدادهای مهم، نشانه مردم‌سالاری دینی و تجلی جمهوریت نظام و اراده عمومی مردم جهت مشارکت در سرنوشت خود بوده و حضور پرشور مردم در میدان انتخابات اصل و قاعده دست یافتن به ایرانی قوی است.

حضور پرشور ملت ایران در پای صندوق‌های رای نه تنها اعلام حمایت مردم از نظام و قوت‌بخشی به آن در نظام بین‌الملل بوده بلکه مثابه پشتوانه محکمی برای منتخبین است تا در مجلس شورای اسلامی بتوانند از حقوق مردم دفاع کرده و جهت آبادانی ایران اسلامی قدم بردارند.

حضور آگاهانه شهروندان زرین شهر همگام با شهروندان دیگر شهرهای ایران در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همچون دمیدن خون تازه‌ای در رگ‌های کشور، نظام و مسئولان بود و این حضور آگاهانه در شرایطی حساس و تعیین‌کننده به منصه ظهور رسید و برگ زرین دیگری به تقویم این دیار زرخیر افزوده شد.

وحدت ملی و یکپارچگی حضور مردم در یکی از بزرگترین رزمایش اقتدار ایران اسلامی و عرصه سرنوشت ساز انتخابات یازدهم اسفند ماه پیروزی دیگری را رقم زد که نشان از وفاداری مردم به انقلاب و نظام بود. در این مسیر مدیریت شهری زرین شهر تلاش کردند تمام ظرفیت‌های خود را برای خلق این رویداد بزرگ تاریخی پای کار آورد.

اینجانب از حضور پرشور و غرورانگیز ملت عزیز ایران خصوصا شهروندان همیشه در صحنه خطه طلایی ایران زرین شهر که با احساس مسئولیت هوشمندانه و در جهت صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، لبیک گویی فرامین و تاکیدات مقام عظمای ولایت (دامه برکاته) بودند و در پای صندوق‌های رای حماسه آفریدند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نمایم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=58313

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.