• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر مطرح کرد:

ضرورت برگزاری برنامه‌های ترویجی و تبیینی برای نسل جدید

  • کد خبر : 58409
  • 13 اسفند 1402 - 20:20
ضرورت برگزاری برنامه‌های ترویجی و تبیینی برای نسل جدید
شهردار زرین شهر تصریح کرد: شهرداری زرین شهر در روز ۱۱ اسفند ماه با آغاز انتخابات اقدام به برگزاری جشن بزرگ حماسه حضور در گلزار شهدای شهر به عنوان یکی از شعب انتخاباتی کرد تا شور و اشتیاق مضاعفی برای مشارکت شهروندان در انتخابات فراهم شود و خوشبختانه مورد استقبال خانواده‌ها خصوصاً نسل جدید و رای اولی‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی در جمع مسئولان شهرستان لنجان اظهار کرد: مجلس به عنوان یکی از ارکان مهم تقنینی نقش بسزایی را در سرنوشت ایران و ایرانیان ایفا می‌کند، از این رو میزان مشارکت مردم در انتخابات نقش بسزایی را در انتخاب بهترین گزینه‌ها و آینده قانون گذاری و نظارت بر ارکان اجرایی کشور دارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با نگاه حکیمانه، درایت، خردمندی و راهنمایی‌های خود، ملت ایران را نسبت به اهمیت این دوره از انتخابات واقف کردند و مردم نیز همچون همیشه گوش به فرمان رهبری، پای صندوق‌ها آمدند و نقش‌آفرینی کردند.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: شهروندان خطه طلایی ایران نیز همگام با مردم همیشه در صحنه ایران لبیک گوی ولی فقیه زمان خود روز گذشته پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و تلاش کردند تا بار دیگر احساس غرور ملی را تجربه کرده و با حضور آگاهانه خود یأس و نا امیدی دشمنان ایران اسلامی را قم بزنند.

وی ادامه داد: شهرداری زرین شهر در طول روزهای گذشته تلاش کرد ظرفیت‌های خود را به میدان آورده تا انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به عنوان مهمترین رویداد سال جاری به خوبی در این شهر برگزار شود.

اسماعیلی احمدی اضافه کرد: شهرداری زرین‌شهر تمام تلاش خود را به‌کار گرفت تا در مسیر قانون حرکت کرده تا نه تنها امکانات این نهاد و مجموعه شهر برای فردی یا حزبی هزینه نشود بلکه با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌های شهری شاهد برپایی انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه تنش باشیم که خوشبختانه این مهم به خوبی محقق شد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های ترویجی و تبیینی در ایام مختلف سال برای نسل جدید، عنوان کرد: شهرداری زرین شهر در روز ۱۱ اسفند ماه با آغاز انتخابات اقدام به برگزاری جشن بزرگ حماسه حضور در گلزار شهدای شهر به عنوان یکی از شعب انتخاباتی کرد تا شور و اشتیاق مضاعفی برای مشارکت شهروندان در انتخابات فراهم شود و خوشبختانه مورد استقبال خانواده‌ها خصوصاً نسل جدید و رای اولی‌ها قرار گرفت.

شهردار زرین شهر خاطرنشان کرد: شهرداری زرین شهر تلاش کرد در تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز انتخابات همکاری لازم را داشته و از سوی دیگر نیروهای خدمات شهری شهرداری زرین شهر به شکل جهادی در کنار شهروندان حضور داشتند تا در فضایی پاکیزه رأی خود را به صندوق‌های رأی بیندازند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=58409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.