• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

گزارش ۹ ماهه فولاد کاوه در بورس

  • کد خبر : 58417
  • 14 اسفند 1402 - 0:00
گزارش ۹ ماهه فولاد کاوه در بورس
سود خالص فولاد کاوه برابر با شش هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۵۹ درصدی را به ثبت رسانده و سود خالص هر برگه سهم برابر با ۲۱۵ تومان بوده است.

به گزارش نبض وطن، نگاهی به گزارش ۹ ماهه فولاد کاوه حاکی از آن است که این شرکت در ۹ ماهه سال جاری به ۲۸ هزار میلیارد تومان درآمد عملیاتی رسیده است که رشد ۶۳ درصدی داشته است، بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی به ۲۰ هزار میلیارد تومان بوده است که رشد ۴۹ درصدی داشته است.

سود ناخالص شرکت برابر با هفت هزار ۷۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۱۷ درصدی را به ثبت رسانده و هزینه‌های فروش و اداری شرکت برابر با ۳۰۵ میلیارد تومان بوده است که رشد شش درصدی داشته است.

سایر درآمدهای شرکت نیز برابر ۴۰۷ میلیارد تومان بوده که رشد سه هزار و ۳۳۶ درصدی و سایر هزینه‌ها برابر با ۲۲ میلیارد تومان بوده است که کاهش ۶۴ درصدی داشته است.

سود عملیاتی شرکت برابر با ۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۴۲ درصدی داشته است، فولاد کاوه عملکرد خوبی را داشته و هزینه‌های مالی برابر با ۹۸۸ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۳۳ درصدی داشته و سایر درآمدها برابر با ۳۰۹ میلیارد تومان بوده است این درحالی است که در سال گذشته شرکت درآمدی در این حوزه نداشته است.

سود خالص این شرکت برابر با شش هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۵۹ درصدی را به ثبت رسانده و سود خالص هر برگه سهم برابر با ۲۱۵ تومان بوده است.

نگاهی به تابلوی معاملات این سهم

نگاهی به گزارش ۹ ماهه فولاد کاوه در بورس

سهام این شرکت در محدوده یک هزار ۱۰۰ میلیارد تومان، سود هر برگه سهم برابر با ۲۳۷ تومان برای چهار فصل بوده است، پی بر ای این شرکت برابر ۴.۹۲ بوده است.

ارزش بازار این شرکت در محدوده ۳۷ هزار میلیارد بوده که مدت زیادی است تغییر زیادی نداشته است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=58417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.